فرمانده انتظامی لرستان از غرق‌شدن راننده و سرنشینان دو خودرو در بخش مرکزی ویسیان شهرستان دوره چگنی خبر داد.

ادامه جستجوها برای کشف مفقودان در سیلاب ویسیان

 به گزارش ایسنا،سردار محمد قنبری گفت: بارش باران و تگرگ که از روزگذشته در لرستان آغاز شده و هنوز ادامه دارد موجب سیلابی‌شدن محور خرم‌آباد به پلدختر شد که در 30 کیلومتری این محور منطقه شورآب بخش ویسیان به علت طغیان رودخانه فرعی، پلی که در این نقطه وجود داشت نتوانسته میزان فشار آب را به خوبی تحمل کند و این آب وارد محور اصلی شد که در این بین دو خودروی پراید و پژو با سرنشینانش گرفتار این سیلاب شدند.

وی اظهارکرد: در این حادثه چهار تن از سرنشینان خودروی پژو به مشخصات کاظم صفرزاده "معلم" وحید سپهوند، امین رحیمی و امین قوچی که این سه نفر دانش‌آموز و یک نفر راننده خودرو پراید در سیلاب غرق شده‌اند که تاکنون اثری از آنان پیدا نشده است و همچنین "زینب حیات‌الغیب" که نیز سرنشین پراید بود به طرز معجزه‌آسایی نجات پیدا کرد.

قنبری گفت: باجست‌وجوی به عمل آمده توسط نیروی انتظامی و یگان‌های امدادی تاکنون جسد یکی از دانش‌آموزان به نام امین رحیمی پیدا شده است.

وی با اشاره به اینکه این دانش‌آموزان در آموزشگاه عشایری امام جعفرصادق (ع) ویسیان مشغول به تحصیل بوده‌اند افزود: ده‌ها اکیپ از هلال‌احمر، بخشداری‌های ویسیان و معمولان، نیروهای انتظامی و بسیج و همچنین یک بالگرد هلال‌احمر در حال جست‌وجوی بقیه اجساد هستند.

 
 
 
 
 
 
 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.