قدس آنلاین: فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: ایران اسلامی اجازه توسعه رژیم صهیونیستی به منطقه را نمی‌دهد و اکنون به عنوان نقطه مقابل رژیم صهیونیستی تا آخر ایستاده است.

ایران به عنوان نقطه مقابل رژیم صهیونیستی تا آخر ایستاده است

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، سرلشگر محمدعلی جعفری در کنگره 86 سردار و 2500 شهید شهرستان نجف آباد با اشاره به نقش مردم نجف آباد در طول دفاع مقدس اظهار کرد: شجاعت و پایمردی مردم مومن و انقلابی نجف‌آباد به خصوص در زمان دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست و سرداران نجف‌آباد نقش مهمی داشته‌اند.

وی با اشاره به شجاعت لشکر 8 نجف‌اشرف به فرماندهی شهید کاظمی افزود: در زمان جنگ هیچ عملیاتی  انجام نمی‌گرفت مگر اینکه لشکر 8 نجف‌اشرف در آن نقش داشته باشد و این نشانه هوشمندی فرمانده این لشکر را می‌رساند.

فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های خاص مردم نجف‌آباد فرهنگ خاص در تامین رزق حلال است که ‌می‌تواند به عنوان الگو برای کل کشور و نسل آینده باشد.

وی با اشاره به نقش همایش‌ها و یادواره‌ها گفت: این کنگره‌ها سبب می‌شود که هدف شهدا را فراموش نکنیم و در راه مسیر شهدا حرکت کنیم.

سرلشکر جعفری تاکید کرد: اکنون گمشده امروز ما شهدا هستند و آنها کسانی بودند ره صد ساله را یک شبه رفتند.

وی ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی بعد از حاکمیت 2500 ساله شاهنشاهی به برکت خون شهدا برکات زیادی داشته و توانسته است که به حفظ استقلال بعد از صدها سال وابستگی کمک کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران بیان کرد: صدور انقلاب اسلامی به جهان،امنیت کامل و پایدار در کشور و عزت و سربلندی ایران از دستاورهایی است که به برکت خون شهدا ایجاد شده است.

وی با  اینکه با وجود اینکه مستکبران توطئه‌هایی را ایجاد کردند که انقلاب را از مسیر خارج شود اما انقلاب به ابر قدرت معنوی جهان تبدیل شده است، گفت: اکنون ایران اسلامی اجازه توسعه رژیم صهیونیستی به منطقه را نداده و به عنوان نقطه مقابل رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود.

در ادامه این مراسم فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: شهیدان مهم‌ترین ارزش‌های دینی که همان هویت اسلامی است را به ما می‌آموزند و بار دیگر ارزش‌ها را در جامعه یادآوری می‌کنند.

سردار غلامرضا سلیمانی با اشاره به اینکه برگزاری این بزرگداشت‌ها در تداوم فرامین انقلاب اسلامی تاثیر دارد، اظهار کرد: از مهم‌ترین فعالیت‌های برگزاری این کنگره‌ها حفظ این فرامین است و سبب می‌شود که نسل‌های آینده با تفکر عاشورایی آشنا و ارزش‌های دفاع مقدس حفظ شود.

وی با اشاره به تألیف 43 عنوان کتاب در برگزاری یادواره‌های شهدا اظهار کرد: ایجاد یادمان و نصب تمثال شهدا، سرکشی از خانواده‌های شهدا، جشنواره شعر و ادبیات از برنامه‌های فرهنگی در راستای فرهنگ ایثار و شهادت بوده است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان تصریح کرد: دیدار هیئت امنای کنگره با رهبر معظم انقلاب و نیز کسب تدابیر ویژه از سوی رهبری از برنامه‌هایی بوده که در راستای برگزاری این کنگره انجام شد.

وی با اشاره به اینکه بزرگ‌ترین بزرگداشت شهیدان تداوم راه آنها است، ادامه داد: شهدا شمع محفل بشریت هستند و نزد خداوند رزق می‌گیرند.

سلیمانی گفت: شهیدان مهم‌ترین ارزش‌های دینی که همان هویت اسلامی است را به ما می‌آموزند و بار دیگر ارزش‌ها را در جامعه یادآوری می‌کنند تا همه دوباره به ریسمان الهی اعتصام بخشیده و در راستای پیروی از ولایت فقیه حرکت کنیم.

وی ادامه داد: شهیدان زیباترین آیه هستی و مظهر حسن‌های الهی هستند و پس از پایان جنگ و خاموشی گلوله‌ها امروز برای عطرآگین کردن فضای جامعه، از خاک بیرون می‌آیند و جامعه را عطر خاصی می‌بخشند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان در پایان گفت: سپاه پاسداران در راستای تداوم حماسه‌آفرینی‌ها، این کنگره را برای حدود 2500 شهید نجف‌آباد برگزار کرده تا تجدید میثاقی با این شهدا داشته باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.