ساری – خبرنگار قدس: مدیر دفتر ایمنی و مدیریت بحران توزیع برق مازندران از بهسازی 120 کیلومتر از فیدر پشتکوه ساری خبر داد.

بهسازی 120 کیلومتر از فیدر برق پشتکوه ساری

حمیدرضا تقی زاده با اشاره به اینکه فیدر پشکوه یکی از فیدرهای طولانی جنوب ساری حد فاصل استان مازندران و سمنان می باشد و بطول 238 کیلومتر می باشد ، افزود : با برنامه ریزی های خوبی که از طریق امور برق جنوب ساری و همکاری دفتر ایمنی  و مدیریت بحران صورت گرفت با اعزام 35 اکیپ عملیاتی در مدت چهار روز 120 کیلومتر  از این فیدر بهسازی شد .

وی خاطرنشان کرد : در این مسیر 20 دستگاه ترانسفورماتور مورد بازدید و بازرسی فنی قرار گرفت و برای عملیات اجرایی آن نیز 20 عدد براکت ، 420 عدد مقره ثابت  ، 140 عدد مقره کششی ، 3 عدد برقگیر و 6 ست کات اوت   تعویض شد .

مدیر دفتر ایمنی توزیع برق مازندران ادامه داد : محل اجرای عملیات ، روستاهای اروست ، مال  خاست ، قلعه سر ، تلمادره ، ولویه علیا ، ولویه سفلی  و کوات بود و پس  از اجرای کار مشکلات مشترکین و مردم این مناطق برطرف شد .

تقی زاده با بیان اینکه بازسازی این فیدر بحرانی در قالب مانورهای بحران برگزارشد، یاداور شد: با توجه به اهداف شرکت توزیع برق مازندران در زمینه کسب آمادگی در شرایط اضطراری همه ساله چندین مانور بحران در سطح امورهای شانزده گانه برگزارمی شود وهمکاران انجام کار تیمی را در شرایط بحران تمرین می کنند و در پایان مانور با بررسی و تجزیه و تحلیل کمبودها و معایب در کمیته مدیریت بحران اقدامات لازم جهت مرتفع نمودن مشکلات و ارتقاء سطح آمادگی شرکت انجام خواهد می گیرد.

وی تصریح کرد : در سال گذشته تعداد 8 مانور با همکاری استانها و شهرستانهای معین انجام شده است.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.