ساری – خبرنگار قدس : مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت : در نیمه اول امسال تعداد 425 نفر شامل 332 مرد بر اثر تصادفات رانندگی در مازندران جان باختند.

مردان 78 درصد کشته شدگان تصادفات رانندگی در مازندران

دكتر علي عباسي با بیان اینکه تعداد کشته شدگان حوادث رانندگی نسبت به مدت مشابه سال قبل 7درصد کاهش داشته است، افزود :مردان 78 درصد جان باختگان را تشکیل می دهند .

وی با اشاره به اینکه بالاترین تعداد تلفات حوادث رانندگی در جاده های برون شهری با 291مورد و پس از آن به ترتیب محور درون شهری با 108 و راه روستایی با 26 مورد اتفاق افتاد، یاداور شد: بیشترین آمار تلفات حوادث رانندگی مربوط به شهرستان هاي آمل با 70 ، ساری با 66 و بابل با 51 و كمترين آمار به ترتیب مربوط به شهرستان های جویبار و نکا با 8 و 9 مورد فوتي ثبت شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران در تفكيک وضعيت متوفيان افزود: در زمان وقوع تصادف 121 نفر از افراد عابر،110 نفر سرنشین ،107نفر موتورسوار، 83 نفر راننده و 4 نفر هم دوچرخه سوار بوده اند .

عباسی با اشاره به اینکه صرفا آمار مصدومینی که به مراکز پزشکی قانونی ارجاع می شود در این سازمان ثبت شده است، اظهار داشت: در شش ماه امسال، 8485 نفر مصدوم حوادث رانندگی به پزشکی قانونی مراجعه كردند كه اين رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 12 درصد كاهش داشته است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.