فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: قدرت اصلی نظام اسلام رابطه مردم و حکومت به عنوان تار و پودی درهم تنیده و جدایی ناپذیر است.

قدرت اصلی نظام اسلام رابطه مردم و حکومت/ جمهوری اسلامی با ناهنجاری حتی برای دفاع از حق مخالف است

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار اسماعیل احمدی مقدم، صبح چهارشنبه در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی استان مرکزی، با اشاره به اینکه افتخار نظام مبارزه با فساد در درون و بیرون خود است، افزود: بقاع و استمرار و قوت نظام ما به عنوان نقطه اتکا و خورشیدی درخشان در منطقه و جهان سبب کوتاه شدن دست دشمنان از این مرز و بوم شده است.

وی ادامه داد: حتی کسانی که خباثت کرده و با نیرو و ابزارهای مختلف و پرداختن هزینه های بسیار در صدد خدشه دار کردن این نظام هستند می دانند که اگر اسلام نبود آینده ای نداشتند.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه تلاش و خدمت به چنین نظامی از افتخارات نیروهای انتظامی است، گفت: اگرچه قدرت سازمان، سلاح ها، ابزارها و عناصر دیگر مهم است، اما قدرت اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران رابطه بین مردم و حکومت است.

کارآمدی و مبارزه با فساد موجب بقاع هر نظامی است

احمدی مقدم با بیان اینکه دو عنصری که موجب بقاع هر نظام است کارآمدی و مبارزه با فساد است، اضافه کرد: در ایران اسلامی با حضور فعال و تلاش نیروهای نظامی و انتظامی تا حد زیادی به این مهم دست یافتیم.

وی با اشاره به کاهش جرایم و سرقت ها، افزایش کشف، کسب رتبه های برتر در کاهش تصادفات و تلفات جاده ای در استان مرکزی، افزود: این موفقیت ها با همکاری شورای تامین استان و حضور پررنگ مردم استان مرکزی در همکاری با پلیس به دست آمده است.

فرمانده انتظامی ناجا با بیان اینکه استان مرکزی مهد علما و فضلا به ویژه امام خمینی (ره) به عنوان سرمایه بزرگ ملت ایران است، اظهار کرد: این استان با داشتن موقعیت اقتصادی، صنعتی، دانشگاهی، ترافیکی و گردشگری تمام شاخص های کاری مطلوب برای حضور نیروی انتظامی را در اوج دارد.

احمدی مقدم تصریح کرد: نیروهای انتظامی با فعالیت های انجام شده، عملکرد مطلوب و تامین زیرساخت ها تلاش های بهتر و بیشتر در حفظ امنیت و رضایت مردم داشته و امروز همدلی مجموعه ها و به ویژه دستگاه قضایی سبب افزایش کارآمدی این نیرو شده است.

نیروی انتظامی اقتدار خود را از کارآمدی برگرفته است

وی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی شعار امسال را متمرکز بر عنصر کارآمدی بنا نهاده است، بیان کرد: اقتدار نیروی انتظامی برگرفته از این عنصر بوده و دفاع از ارزش ها در خدمت رسانی به ملت را در اولویت خود قرار داده است.

فرمانده انتظامی ناجا ادامه داد: افتخار نیروی انتظامی دفاع از ارزش های اخلاقی، فرهنگی، دینی و ملی است و در این مسیر از حد خود تجاوز نخواهد کرد.

اسلام دارای چهره وحیانی است

احمدی مقدم با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم و حرکت عظیم ابا عبدالله الحسین (ع) به سمت کربلا و شهادت در روز عاشورا، افزود: امام حسین (ع) برای دفاع از حق، امر به معروف و نهی از منکر و اصلاح امت پیامبر (ص) جان خود را فدا کرد.

وی با بیان اینکه امروز باید با تأسی از این امام بزرگوار حرکت هایی با زاویه کوچک که در آینده مشکلات بزرگی را زمینه ساز می شوند شناسایی، و در ابتدای راه از فعالیت بیشتر آنان جلوگیری کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه بسیاری از دشمنان و گروه های تروریستی به اسم اسلام و دفاع از اهل سنت جنایاتی وحشیانه و غیراخلاقی را ایجاد می کنند، گفت: اهل تسنن هم از این رفتارها براعت داشته و می دانند اسلام با آدم کشی، جهاد نکاح و غیره مخالف است.

احمدی مقدم این رفتارها را باطل دانست و افزود: باطل هرگز پایدار نبوده و ابزاری برای امتحان اهل حق است و مومنان از هیچ قدرتی ترس ندارند.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی با رفتارهای زشت، خشونت و ناهنجاری ها حتی برای دفاع از حق مخالف بوده و باید برای دفاع از ارزش ها در سایه قوانین و مقررات عمل شود.

گفتنی است، در این مراسم که با حضور استاندار استان مرکزی، فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی و جمعی از مسوولان استان برگزار شد، نیروهای نظامی و انتظامی با رژه از مقابل جایگاه اقتدار نظام جهموری اسلامی ایران را به نمایش گذاشتند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.