موج شایعات، تهران و اصفهان را در برگرفته است. اصفهان شهر خطرناک ایران نامیده می‌شود. شایعات دهان به دهان می‌شود. چند ابله وحشی فرومایه خائن برای ضربه زدن به آبرو و حیثیت ملت ایران، ...

اسیدپاشان را بی‌درنگ اعدام کنید

برای به نمایش گذاردن چهره‌ای وحشی از ایرانیان و مشوه کردن اسلام و زیر سؤال بردن جمهوری اسلامی، به زنان و دختران حمله می‌کنند و اسید به چهره و چشمان مظلوم آنان می‌پاشند.

هر لحظه در فضای مجازی هشدار تازه‌ای پخش می‌شود؛ خانمها از خانه‌هایتان خارج نشوید. در اتومبیل ننشینید، پنجره اتومبیل را پایین نکشید موتورسواران وحشی نزدیک می‌شوند و اسید می‌پاشند. تهدیدهای قبلی اکنون به صورتی سبعانه واقعیت یافته‌اند.

 زنان پرستار، مددکار، کارمند، تلفن چی کارمند بخش خصوصی، هزاران دانشجو، هزاران زن کارگر، امنیت ندارند، چون چند ابله فاسق فاسد حقه باز تصمیم گرفته‌اند خودی بنمایند و تظاهری بکنند و سراغ بی‌دفاع‌ترین اقشار جامعه بروند.

خانمی زنگ زد و گریه کنان ماجراها گفت. در دنیای شایعات،  آمار قربانیان بیشتر  می شوند. دختران و زنان قربانی که نابینا یا به شدت مجروح شده‌اند عذاب می‌کشند، ناله و شیون می‌کنند و خانواده‌های آنان که به تهران آمده‌اند در به در در جست و جوی پزشکان حاذق و معالجات فرزندانشان هستند که متأسفانه جراحات و نابینایی علاج پذیر نیست.

تاکنون دامنه‌های این جنایات فجیع اغلب به مسایل خصوصی و انتقام گیری خواستگاران کینه جو، محدود بود، اما اکنون وارد مرحله ننگین و شرم‌آور تازه‌ای شده است.

روی صفحه اینترنت همواره اخباری در خصوص اسیدپاشی‌های اوباش ناشناس که نمی‌دانم چرا تمام عوامل حفظ نظم کشور که می‌توانند یک کلیپ ویدیویی روی اینترنت را در مدت دو ساعت کشف کنند، از شناسایی و پیگرد و بازداشت آنان عاجزند منتشر می‌شود. این اخبار به تمام دنیا می‌رسد و آبروی ایران را می‌برد. در گذشته به دلیل نبود مجازات سنگین مرگ و این دست آن دست کردنها، کار جانیان اسیدپاش رونق یافته و بر جسارتشان افزوده شد اگرچه این جرایم جنبه خصوصی داشت.

خواستگاری دختر مورد علاقه خود را که به هزار منطق و دلیل حاضر به ازدواج با یک فرد جاهل و تندخو و عوضی نبود مورد اسیدپاشی قرار می‌داد. اکنون عده‌ای به زنان و دختران مردم حمله می‌برند و در ملأعام اسید بر چهره و چشم آنان پاشیده می‌گریزند.

بی‌گمان اینان عده‌ای خائن وطن‌فروش بی‌دین هستند که می‌خواهند ملت مسلمان ایران را بدنام کنند.  خدا می‌داند شاید اسراییل با عوامل زیادی که در لباسهای مختلف و چهره‌های ناشناخته دارد این جنایتها را در ایران دامن می‌زند که بگوید و ثابت کند ایرانیان چقدر خطرناک‌اند که به خودشان هم رحم نمی‌کنند.

در این باره از مقامهای مسؤول کشور، از راهبران اجتماعی، از تمام بزرگان دین و اخلاق استدعا می‌شود بصراحت این جنایتکاران را و اقدام رذیلانه‌شان را محکوم کنند. آن کسانی که این اوباش را تحریک می‌کنند باید شناسایی و توقیف و به اشد مجازات محکوم کرد. در دادگاه‌های انقلابی، جنایتکاری چون مهدی بلیغ که از سال 1326 مرتکب انواع جنایات و تقلبات و کلاهبرداری و تجاوز به نوامیس مردم شده بود به سرعت محاکمه و محکوم به تیرباران در ملأعام شد و حکم اعدام به سرعت به اجرا درآمد و همه مردم از شر این کابوس  سی ساله جامعه رهایی یافتند.

دلالان روسپیگری و قاچاقچیان موادمخدر نیز به مجازات سریع می‌رسیدند. چه شده است که اکنون درباره جنایتکارانی که زنان و دختران مردم را به عذابی دردناک دچار می‌کنند سکوت کرده‌ایم؟! برای قطع این جریان فاسد که من حتم دارم دست بیگانگان و دشمنان ایران و اسلام پشت سر آنان است، اسیدپاشان باید به فوریت از سوی پلیس و آگاهی که تبحر کافی در شناسایی انواع جنایتکاران دارد شناسایی، بازداشت و به محاکم قضایی و انقلابی سپرده شوند.

امنیت مملکت بالاتر از هر اصلی است. جان و مال و ناموس مردم کشور تحت حفاظت و چتر قانون است. اگر سرچشمه را با بیل نگیرید جلوی سیل حماقت و جهالت و توحش را با پیل نخواهید گرفت. مجلس باید قوانین موجود را اصلاح و مجازات مرگ برای هر اسیدپاشی در هر شرایطی تصویب کند. اگر ده نفر اسیدپاش به حکم دادگاه، در ملأعام اعدام شوند، نسل اسیدپاش معدوم خواهد شد و مردم به مسؤولان دعا خواهند کرد.

پلیس ما پلیس زبده و لایقی است. دیدید در شهر مشهد با کلی سختگیری و تیزبینی سارقان مسلحی که در کمال جسارت به بانکها حمله می‌کردند و نگهبانان بانک را کشته موجودی بانکها را می‌ربودند به محض اقدام سریع پلیس و تیراندازی و کشته و زخمی شدن ناپدید و زمینگیر شدند و در لانه‌هایشان خسبیدند یا زندانی و محاکمه و حبس شدند.

 اکنون باید به پلیس دستور داده شود برای حفظ آبروی کشور، برای اینکه دشمنان از این گونه وقایع شرم‌آور استفاده نکنند و شایعه نسازند و آن را دنباله بعضی از ژاژخایی‌های غیرقانونی بعضی از افراد متظاهر و خودنما ندانند، با شدت عمل با اسیدپاشان رفتار کند و در صورت اقدام به اسیدپاشی و فرار با تیراندازی متوقفشان کند. به محض اینکه این بزدلان که به جای رفتن به جنگ داعش به جنگ زنان و دختران بی‌دفاع بخت برگشته می‌روند دانستند پلیس اجازه شلیک تیر به سویشان دارد، به آلونک‌های کثیف خود پناه می برند و مردم را آسوده خواهند گذاشت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناهید IR ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
    41 0
    البته کاملا متین نوشته اند اما بنظر من باید قصاص به مثل کرد و همانگونه که با عمل کثیف این افراد به اسید پاشی این زنان هر روز و هر ساعت تا پایان عمر زجر کش شده اند این مردان کثیف و شیطان صفت نیز باید بشدت با اسید سوزانده و زنده بمانند تا بفهمند چه ظلم و جنایتی انجام دادند
  • me IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
    4 0
    باید رو صورت همین آدما اسید پاشید اونم آروم آروم...تا درد قربانی ها و ترس بقیه رو با تمام وجود حس کنن
  • سمیرا IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
    0 0
    چرا اعدام؟ اعدام برای اینا خیلی کمه.باید روی صورت اونها هم اسید بپاشن تا یه کم طعم زجری که این زنان بی گناه دارن میکشن رو تجربه کنن
  • سمیرا IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
    9 0
    چرا اعدام؟ اعدام برای اینا خیلی کمه.باید روی صورت اونها هم اسید بپاشن تا یه کم طعم زجری که این زنان بی گناه دارن میکشن رو تجربه کنن
  • حامد IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
    1 0
    زنده باد دكتر معتضد بزرگترين مورخ ايران زمين
  • amin IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
    1 0
    salam agar b jaye hoghooghe bashare amrikaee hoghooghe bashar va mojazathaye eslami piade beshavad in haranzadeha dast b in karha nemizanand bayd bazi az mojazatha alani bashad ta ebrat sayerin bashad ma az eslam balatarim?pas agar nistim bedoonim salahe ma ghanoon elahist ya ali
  • معین IR ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
    0 0
    سلام من هم کاملا با نظر ناهید خانم موافقم باید این ادم های پست فرومایه رو زجرکش بکنند
  • شمیلا IR ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
    0 0
    قصاص به بدترین وجه تا کس دیگری جرئت فکر کردن به آن را نداشته باشد
  • س IR ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
    0 0
    اگر کسی با موضوعی خاص .... حتی توی ذهنش مخالفت کند زیر سنگ هم که باشد پیدایش می کنند و مجازات می شود . آنوقت عده ای آزادانه در خیابان می چرخند و دست به جنایت آشکار می زنند . این جای تفکر دارد.
  • دبیر IR ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
    0 0
    این کثافتهای رذ را بگیرید واعداااااااااام کنید
  • احسان از اران وبیدگل IR ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
    1 0
    باید دستگیرشان کرد و اسید روی صورتشان در ملائ عام بریزند تا در س عبرت بشو برای بعضیها بعد اعدامشان کنند
  • آسمان آبی IR ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
    0 0
    چرا نیروی انتظامی این افراد را مثل گروه هپی (شاد)با اقتدار دستگیر نمیکند و خودی نشان دهد/