سپهر سینا : اختلافات میان اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس آنقدر اوج گرفته که دیگر اعضا تلاشی برای مخفی ماندن آن انجام نمی‌دهند.

آیا سیاسی  حامی استقلال هم هست؟

تکروی‌های سیاسی عامل اصلی بروز این درگیری‌ها بود ولی رئیس هیات مدیره بدون توجه به اعتراض‌ها همچنان  به اقدامات یکسویه خود ادامه می‌دهد تا همچنان نقش نخست در سریال اتفاقات عجیب غریب باشگاه پرسپولیس را ایفا کند.

رفتار عجیب رئیس هیات مدیره سبب شد مخالفین وی در هیات مدیره علیه آقای رئیس دست به افشاگری بزنند تا شاید وی در رفتار خود تجدیدنظر کند. اما از بی توجهی وی نسبت به افشاگری‌ها پیداست که سیاسی قصد تغییر موضع در رفتار خود را ندارد مگر این که جایگاه وی با خطری جدی رو به رو شود.

حسین کاظم پور شاخص ترین منتقد رئیس هیات مدیره در باشگاه پرسپولیس که از این وضعیت به هیچ وجه راضی نبود، به نشانه اعتراض لب به سخن گشود تا بخشی از رفتارهای نیمه پنهان رئیس هیات مدیره باشگاه را بازگو کند تا شاید به این واسطه سیاسی از رفتارهای خود صرفنظر کند اما سکوت مسوولان وزارت ورزش و جوانان و دیگر اعضای هیات مدیره پرسپولیس نسبت به اظهارات جنجالی کاظم پور نشان داد فعلا قرار نیست کسی به سیاسی خرده بگیرد چون فعلا او می تواند هزینه های پرسپولیس را تامین کند.

اما مسائلی که کاظم پور بیان کرده است، ابهامات بسیار زیادی را برای هواداران و منتقدان به وجود آورده که نیاز ضروری است مدیران وزارت ورزش و جوانان برای روشن سازی افکارعمومی در این باره اظهارنظر رسمی و روشن داشته باشند.

کاظم پور: شنیدم سیاسی اسپانسر استقلال نیز هست!

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه شنیده می‌شود حمیدرضا سیاسی می‌خواهد اسپانسر خود را به این باشگاه بیاورد، گفت: مگر می‌شود هر کسی اسپانسر خودش را بیارد؟ حتماً بعداً هم می‌خواهند بگویند با این اسپانسر هم به مشکل خوردند! این کارها همه چیز را به هم می‌ریزد و به نفع مجموعه پرسپولیس نیست.

وی در واکنش به اینکه حمیدرضا سیاسی می‌خواهد به صورت تک نفره باشگاه پرسپولیس را اداره کند، عنوان کرد: این حرکت زشتی است و من آن را تأیید نمی‌کنم. اینگونه تصمیم‌گیری به نفع مجموعه نیست. اگر خردجمعی نمی‌خواستند چرا هیات مدیره تشکیل دادند؟

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه آیا امضای اعضای هیات مدیره این باشگاه در اداره کل ثبت شرکت‌ها ثبت نشده است، تأکید کرد: این حرف درست است. من خواهان رفع این مشکل شدم اما هیچ اقدامی صورت نگرفت. نمی‌دانم تا الان امضا‌ها چطور بوده است. البته ما زیر صورتجلسه‌ای را امضا کردیم که دو وزیر آن را امضا کرده بودند و قاعدتاً باید این صورتجلسه ثبت می‌شد. البته عدم ثبت امضا غیرقانونی نیست ولی باید این مشکل حل شود.

کاظم‌پور در خصوص اینکه شنیده می‌شود حمیدرضا سیاسی اسپانسر باشگاه استقلال هم هست، گفت: من هم این موضوع را شنیده‌ام به نظرم باشگاه پرسپولیس و استقلال یک اسپانسر دارند! البته حسم اینطور می‌گوید.

«گفته می‌شود سیاسی با شرط اینکه باشگاه پرسپولیس را به او بدهند تقبل کرده مخارج باشگاه استقلال را هم تأمین کند»، وی در واکنش به این موضوع خاطرنشان کرد: احتمال هر اتفاقی وجود دارد، البته اگر این موضوع صحت داشته باشد جای تأسف دارد. مگر می‌شود پیش از اینکه صورت‌های مالی بررسی شود برای باشگاه قیمت گذاری کرد؟ البته از آقایان چیزی بعید نیست.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ادامه داد: به نظر می‌آید دوستان با هم هماهنگ هستند و می‌خواهند هر کاری انجام بدهند تا باشگاه مردمی پرسپولیس نابود شود. شما نگاه کنید اسپانسر باشگاه استقلال به این باشگاه پول تزریق نمی‌کند اما تمام کارهای این باشگاه به خوبی پیش می‌رود، واقعاً این موضوع عجیب است!

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.