۱ آبان ۱۳۹۳ - ۰۰:۵۸
کد خبر: 242454
اخبار ويژه

بازداشت داعشی بسیار خطرناک

ابنا: اخیراً رسانههای عراقی از عملیاتی برای دستگیری یکی از جلادان گروه تروریستی داعش خبر دادند که این عملیات با موفقیت به پایان رسید. با توجه به اینکه عناصر داعش هر یک برای خود نامی مستعار انتخاب میکنند، این شخص با نام «ابو معاویه العراقی» در این گروه تروریستی فعالیت میکرد.

 

تعریف از حریم خصوصی

فرارو: کامبیز نوروزی، حقوقدان با اشاره به مصوبه مجلس درباره حریم خصوصی ذیل طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر تاکید کرد که تفسیر ارایه شده درباره حریم خصوصی تفسیر درست و دقیقی نیست و می تواند برداشتهای متفاوتی را به دنبال داشته باشد.

 

توقف توزیع سلاح شکاری در کشور

مهر: سردار دهقان وزیر دفاع در نشست مشترک سازمان محیط زیست و وزارت دفاع از توقف توزیع سلاح شکاری در داخل کشور و نظارت بر توزیع واردات این نوع سلاح خبر داد.

 

تجمع معترضان به اسیدپاشی

فرارو: جمعی از مردم اصفهان روز گذشته (چهارشنبه) با تجمع مقابل دادگستری کل استان اصفهان، نسبت به اسیدپاشی های اخیردر این شهر اعتراض کردند.

 

طرحم ناقص اجرا شد!

فرارو: فریبرز پناهی سازنده بنزین پتروشیمی که گفته می شود این نوع بنزین سرطانزا و بیش از حد آلاینده است گفت: طرحش به صورت ناقص اجرا شده و الا بنزین تولید این طرح در صورت اجرای کامل آن استاندارد است.

 

علت باران های اسیدی در اهواز

ایرنا: دکتر ایرج نظری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپوراهواز گفت: به دنبال بارندگی های دوشنبه شب گذشته تاکنون حدود یک هزار نفر با علایم بیماری های تنفسی به مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه مراجعه کردند. گفته می شود که آلودگی تاسیسات نفتی و صنعتی، آتش زدن مزارع نیشکر، انباشت زباله، سکون هوا و رطوبت 95 درصدی از جمله عوامل باران های اسیدی در اهوازند.

 

شوخی پلید!

فرارو: بتازگی برخی افراد مزاحم در اصفهان درحالیکه بطری آبمعدنی در دست دارند سوار بر موتور دنبال دختران جوان راه میافتند و بهعنوان شوخی و تفریح آنها را به اسیدپاشی تهدید میکنند که این کار موجب وحشت این دختران شده است

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.