نور – خبرنگار قدس آنلاین : ماموران پليس راه شهرستان نورمازندران ، با اعلام ساختگي بودن تصادف منجر به فوت در يکي از محورهاي روستايي اين شهرستان، از راز يک قتل پرده برداشتند.

تيزبيني افسر پليس راه ، دست قاتل را رو کرد

به گزارش پايگاه خبري پليس مازندران ، در پي اعلام وقوع يک فقره سانحه رانندگي منجر به فوت در نيمه هاي شب در يکي از محور هاي روستايي شهرستان نور، اکيپ گشت پاسگاه انتظامي " ناتل کنار" و افسر کارشناس تصادفات پليس راه اين شهر سريعاً به محل حادثه اعزام شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان نور در این رابطه گفت : ماموران انتظامي با حضور در محل حادثه در بررسي هاي اوليه از صحنه تصادف با جسد فردي به نام " نصرت "44 ساله ، اهل و ساکن روستاي سرکاج که ظاهراً بعلت برخورد با يکدستگاه خودرو وانت فوت کرده بود ، مواجه شدند.

سرهنگ شاليکار در تشريح جزئيات اين خبر افزود : با توجه به نظريه کارشناس تصادفات مبني بر ساختگي بودن سانحه رانندگي و آثار کشيده شدن جسد بر روي آسفالت ، بررسي علت مرگ در دستورکار ماموران پليس آگاهي قرار گرفت .

وي ادامه داد : کارآگاهان پليس با استفاده از شگرد هاي خاص پليسي و انجام يک سري اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات گسترده پليسي فردي به نام " احمد- ش" 39 ساله ، اهل و ساکن تهران را بعنوان مظنون به قتل شناسايي و دستگير نمودند.

فرمانده انتظامي شهرستان نور خاطر نشان کرد : متهم در تحقيقات و بازجوئي هاي فني پليس عنوان داشت مقتول که شريک تجاري وي بوده را درشب حادثه به ويلاي شخصي خود دعوت و با همدستي فردي ديگر به قتل رسانده و براي فرار از قانون جسد را در کنار جاده رها کرده است .

سرهنگ شاليکار با اشاره به اعترافات صريح متهم و کشف آلت قتاله و آثار جنايت در ويلا یادآور شد: متهم به قتل پس از تشکيل پرونده به مرجع قضايي معرفي شد و تلاش براي شناسايي مخفيگاه همدست قاتل و دستگيري وي همچنان ادامه دارد.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.