۱ آبان ۱۳۹۳ - ۰۵:۳۸
کد خبر: 242457

ماموران پليس آگاهي شهرستان عباس آباد مازندران، زني قاتل را که بعلت نامعلومي شوهرش را با ضربات متعدد چاقو از پا درآورد، شناسايي و دستگير کردند.

قتل همسر با 12 ضربه چاقو

به گزارش پايگاه خبري پليس، در پي تماس هاي مردمي با مرکز فوريتهاي پليسي 110 شهرستان عباس آباد ، در ساعت 6 و 58 دقيقه صبح روز گذشته مبني بر مرگ مشکوک مردي در منزلش واقع در يکي از روستاهاي حومه"سلمانشهر" عباس آباد ، ماموران پليس آگاهي و کلانتري منطقه سريعاً به محل حادثه عزيمت کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان عباس آباد در این ارتباط گفت : ماموران با حضور در محل حادثه و ورود به منزل مورد نظر با جنازه غرق در خون مردي به نام " نادر ي" 42 ساله که در اتاق پذيرايي منزل افتاده بود، مواجه شدند.

سرهنگ کشاورزي افزود : کارآگاهان پليس آگاهي به همراه کارشناسان پزشکي قانوني در ادامه بررسي صحنه ، آثار ضربات شي نوک تيز بر روي قفسه سينه با بيش از 12 ضربه را مشاهده کردند. که با آثار پاشيدگي خون بر روي در و ديوار و فرش همراه بوده است .

وی  در تشريح جزئيات اين خبر اضافه نمود: با توجه به فرضيه پليس در خصوص وقوع قتل، بررسي صحنه جرم براي شناسايي و دستگيري قاتل يا قاتلان در دستور کار ماموران پليس آگاهي اين فرماندهي قرار گرفت .

فرمانده انتظامي شهرستان عباس آباد ادامه داد: کارآگاهان پليس در ادامه تحقيقات با توجه به شواهد و قرائن ، همسر مقتول به نام " سميه- ت " 30 ساله را به اتهام قتل دستگير کردند.

سرهنگ کشاورزي یاداور شد : متهمه در تحقيقات اوليه منکر هرگونه ارتکاب جنايتي شد ، اما با وجود شواهد و قرائن لب به اعتراف گشود و به قتل شوهرش اقرار کرد .

وی خاطر نشان کرد : با هماهنگي قضايي متهمه پس از تشريح صحنه قتل و کشف آلت قتاله براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضايي شد .

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.