قدس آنلاین: عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان با انتقاد شدید از عملکرد شبکه استانی اصفهان در انعکاس اخبار مربوط به اسیدپاشی‌ها، همزمانی اسیدپاشی‌ها با طرح حمایت از آمران به معروف در مجلس را مشکوک عنوان کرد.

انتقاد یک نماینده از کوتاهی صداوسیما در اطلاع‌رسانی نسبت به اسیدپاشی‌ها

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، نماینده مردم شاهین‌شهرومیمه با بیان اینکه نحوه اطلاع‌رسانی در استان اصفهان از صداوسیما تا سایر رسانه‌ها بیمار است، گفت: اطلاع‌رسانی در اصفهان به موقع و شفاف نیست و صداوسیما هم بدتر از همه عمل می‌کند. مثلا اگر در شبکه سراسری مشکل یک واحد صنعتی بررسی می‌شود نمی‌توان همین موضوع را در سیمای مرکز اصفهان مطرح کرد.

حاجی دلیگانی عدم شفافیت در اطلاع‌رسانی را موجب ایجاد هزینه‌هایی برای نظام دانست و خاطرنشان کرد: وقتی صداوسیما در مسائل مختلف اطلاع‌رسانی نمی‌کند هزینه‌هایی برای نظام به وجود می‌آورد و این امر عوارضی را ایجاد می‌کند.

وی در پایان گفت:‌ اینها اشکالاتی است که ما در استان با آن مواجهیم و عواقب و هزینه‌های آن بر دوش نظام و مردم تحمیل خواهد شد.

 خبر دریافت مجوز برای تونل گلاب ۲ را باور نمی کنم

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خوداظهار داشت: خبر دریافت مجوز برای تونل گلاب ۲ را باور نمی کنم چون در این خصوص دروغهای زیادی از سوی مسئولان شنیده‌ام.
حسینعلی حاجی دلیگانی افزود: متاسفانه مسئولان توافقاتی را هم که در این خصوص امضاء کرده‌اند قبول ندارند، بنابراین چطور انتظار دارند حرفهای آنها را باور کنیم.
وی تاکید کرد: همانطور که مدیران ذیربط یک کار کارشناسی ۱۲ ساله در خصوص تونل گلاب را غیرکارشناسانه اعلام کردند ممکن است در خصوص دریافت مجوز تونل نیز توافقات خود را کنار زده و آن را غیرقانونی و غیرکارشناسانه عنوان کنند.
نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در واکنش به سخنان نماینده مردم شهرکرد در مجلس مبنی بر اینکه با حفر تونل گلاب ۲ و انحراف آب کارون فاجعه زیست محیطی رقم خواهد خورد، گفت: پروژه تونل گلاب ۲ ربطی به استان همجوار ندارد و این کار یک کار درون استانی است.
وی گفت: تونل گلاب ۲ پروژه انتقال آب از حوضه اصفهان به اصفهان است و هیچ ارتباطی به استان چهارمحال و بختیاری ندارد.
حاجی دلیگانی با اشاره به پایان مهلت وزارت نیرو در خصوص جلوگیری از برداشت غیر مجاز آب در بالادست زاینده رود و ابراز نگرانی از ادامه این روند، تاکید کرد: بحث استیضاح وزیر نیرو را به طور حتم طی هفته آینده دنبال می‌کنیم.
گفتنی است مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اصفهان در نشست شورای اسلامی شهر اصفهان اعلام کرده بود اجرای تونل گلاب ۲ بر اساس تفاهم‌نامه و مجوزی که بین سازمان محیط زیست و وزارت نیرو انجام گرفته، پیش خواهد رفت و مجوز آن صادر شده است.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.