قدس آنلاین: ریيس پليس راهنمايي و رانندگي استان اصفهان از نظارت ترافيکي پليس در بزرگراه‌هاي کلان‌شهر اصفهان با دوربين هاي سرعت‌سنج خبر داد.

نظارت پلیس اصفهان در بزرگراهها با دوربين هاي سرعت‌سنج

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، سرهنگ حسين غلامي با اشاره به استفاده و به‌کارگيري امکانات و تجهيزات الکترونيکي پليس راهور در جهت روان‌سازي ترافيک معابر و جاده‌ها، گفت: تلاش داريم با استفاده از اين تجهيزات از بروز تخلفات رانندگي در جاده ها و به تبع آن وقوع حادثه جلوگيري کنیم و يا آن را به حداقل برسانيم.

وی افزود: يکي از اين تجهيزات، به‌کارگيري دوربين هاي سرعت سنج ثابت و دستي در بزرگراه هاي کلانشهر اصفهان است و با اين کار، حرکات رانندگان متخلف و مخاطره آميز زير ذره بين پليس قرار مي گيرند.

ریيس پليس راهور استان اصفهان با اشاره به برخورد پليس راهور با رانندگان متخلف و حادثه ساز تصریح کرد: بر اين اساس خودروی رانندگان متخلف، توقیف و پس از اعمال قانون ترخيص مي شوند.

سرهنگ غلامي با اشاره به اينکه يک تخلف مي تواند باعث بروز حادثه جبران ناپذيري شود، اظهار کرد: برای کاهش تصادفات در استان با تدابير اتخاذ شده فرماندهي انتظامي استان و وجود اکيپ هاي گشت نامحسوس در بزرگراه‌ها و نقاط پر خطر و رعايت مقررات راهنمايي و رانندگي توسط مردم فهيم، شاهد شهري امن و کم خطر براي همشهريان خواهيم بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.