قدس آنلاین یزد - فرمانده انتظامي استان يزد گفت: امروز به حول و قوه الهي و رهبري مدبرانه مقام معظم رهبري و به بركت خون شهداء، شاهد امنيتي مطلوب و پايدار در سطح جامعه هستيم.

حضورپليس، با اخلاق ورفتارمناسب رضايت مندي مردم را در پي خواهد داشت

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، سرهنگ ايرج كاكاوند ضمن قدرداني از زحمات كاركنان پليس در برقراري و حفظ نظم و امنيت مطلوب و با اشاره به همراهي مردم در رسيدن به اين مهم گفت : قدرت دفاعي ايران اسلامي معادلات كشورهاي قدرتمند در منطقه را به هم زده است .

وي ضمن تاكيد به امنيت استان يزد كه برگرفته از وجود امنيت ايران اسلامي است اظهار داشت : در حال حاضر شاهد امنيتي مطلوب و قابل قبول در سطح استان هستيم كه اين امر ناشي از تلاش و زحمات تمامي نيروهاي پليس در همه رده ها است.

رئيس پليس استان يزد، ضمن اشاره به پيش رو بودن ماه محرم و تسليت پيشاپيش به مناسبت فرا رسيدن اين ماه عزيز افزود: رده هاي پليسي طوري برنامه ريزي كنند كه از هم اكنون آمادگي لازم در بحث روان سازي ترافيك و ايجاد امنيت و آرامش براي عزاداري شهروندان را داشته باشند.

سرهنگ كاكاوند ضمن اعلام اين مطلب كه در ماه هاي اخير روند بسيار خوبي را در بحث كشف موادمخدر، دستگيري سارقان و كاهش تلفات شهري و جاده اي داشته ايم خاطر نشان كرد: تلاش پليس بايد بيشتر شود تا بتوانيم رضايت مندي مردم را بدست آوريم و لازمه كسب رضايت مندي شهروندان حضور به موقع پليس همراه با اقدام به موقع با انضباط و اخلاق خوب و دقت و سرعت در ماموريت ها است.

فرمانده انتظامي استان يزد در پايان تصريح كرد: هر كجا كه پليس، با اخلاق و رفتار مناسب حضور پيدا كند يقينا رضايت مندي مردم بيشتر خواهد بود و هر چه هم پليس با اقتدار وارد عمل شود محبوبيت پليس نيز بيشتر مي شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.