الحیات نوشت: مسئولان ایران به العبادی اعلام کردند از برقراری و تقویت روابط عراق با کشورهای منطقه بویژه ریاض، مخالفت و اعتراضی ندارند.

مسئولان ايران با تقويت روابط ميان عراق و عربستان مخالفتی ندارد
 
به گزارش قدس آنلاین به نقل از  باشگاه خبرنگاران پایگاه اینترنتی روزنامه الحیات چاپ لندن در شماره امروز خود در گزارشی به قلم محمد صالح صدقیان، با اشاره به سفر اخیر نخست وزیر عراق به ایران، نوشت: مسئولان ایرانی اعلام کردند؛‌ ایران آماده کمک به عراق در مقابله با داعش است و اگر بغداد درخواست کند در اعزام نیروهای زمینی به این کشور درنگ نخواهد کرد.
 
این گزارش حاکی است: منابع مورد اعتماد در مصاحبه با الحیات تاکید کردند: مسئولان ایران به العبادی گفتند که اعتراضی نسبت به بهبود و تقویت مجدد روابط  با کشورهای عربی بویژه با عربستان سعودی ندارند.
 
به نوشته این روزنامه، حیدر العبادی در نشست خصوصی خود با آیت الله خامنه‌ای قبل از دیدار عمومی، اهمیت فتوای تاریخی آیت الله سیستانی در زمینه مقابله با تشکیلات داعش را تبیین و تشریح کرد و گفت: این فتوا در ناتوانی داعش در پیشروی به سمت شهرهای مختلف عراق بویژه در آمرلی، توزخرماتو و جلولاء بسیار موثر بوده است. وی همچنین به آیت الله خامنه‌ای تاکید کرد که دولتش مصمم است که به ارتش و نیروهای مردمی تکیه کند و اجازه دخالت خارجی را در این کشور نخواهد داد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.