شهردار کلانشهر تبریز گفت: مطالعات جامع و کارشناسی، نیازسنجی و تعیین اولویت و برآوردهای دقیق درتدوین بودجه سال 94 باید مورد توجه قرار گیرد.

بودجه سال94 باید بر اساس نیاز سنجی و تعیین اولویت ها تدوین شود

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، صادق نجفی در جلسه شورای معاونین و هماهنگی سازمانها و شرکت های تابعه شهرداری کلانشهر تبریز با اعلام این مطلب اظهار داشت: استفاده از تجربیات موفق و تکنولوژی های برتر در اجرا و مدیریت پروژه های شهری همواره باید مد نظر قرار گیرد.

شهردار تبریز با تاکید بر اینکه شهرداری باید از وابستگی به برخی درآمد های غیر پایدار و مقطعی رهایی یابد گفت: انجام مطالعات لازم و فراگیر در زمینه شناسایی پتانسیل ها و فرصت ها در جهت ایجاد درآمد های پایدار برای بزرگترین نهاد اداره کننده شهر ضروری است.

شهردار تبریز با اشاره به ضرورت مستند سازی پروژه های عمرانی شهرداری تبریز بر عمل به آموزه های دینی و رعایت اخلاق حسنه و اسلامی در تمامی رده های مدیریتی و پرسنلی شهرداری تبریز تاکید کرد و گفت: در راستای ارتقا سلامت اداری باید تکریم واقعی مراجعین و بازخورد مثبت رفتارهای پسندیده پرسنل در نگاه عموم شهروندان برنامه ریزی شود.

نجفی با اشاره به اینکه رضایتمندی مردم و شهروندان فهیم تبریز همواره باید سرلوحه عملکرد تک تک مدیران و پرسنل مجموعه شهرداری تبریز قرار گیرد گفت: فلسفه وجودی مجموعه عظیم شهرداری تبریز خدمت رسانی به شهروندان تبریز است و تمامی تلاشها باید در این راستا انجام گیرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.