قدس آنلاین- تبریز: معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: توجه و بهره مندی از ظرفیت‌های فرهنگی مناطق مختلف کشور می تواند راهگشای امور و مسؤولیت های خطیر حوزه فرهنگی کشور باشد.

نیازمند نوعی اصلاح نگرش نسبت به حوزه فرهنگ و هنر هستیم

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، سیدعباس  صالحی در دومین روز نشست تخصصی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تبریز اظهار داشت: نتایج نخستین روز نشست که با حضور مدیران کل ارشاد استان‌ها در کارگروه‌های مختلف تخصصی همراه بود، بسیار ارزشمند بوده است.

وی با بیان این‌که مصوبات و نتایج نشست‌های تخصصی به عنوان سند راهبردی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه مسیر خدمت‌رسانی به اهالی فرهنگ و هنر به کارگیری خواهد شد، گفت: بررسی مشکلات، تبیین راهکارها و اتخاذ تصمیم‌های مهم در حوزه های مختلف فرهنگی هنری از جمله بازخورد‌های مم و مثبت این نشست‌ها بوده است.

صالحی با تأکید بر این‌که توجه و بهره مندی از ظرفیت‌های فرهنگی مناطق مختلف کشور می تواند راهگشای امور و مسؤولیت های خطیر حوزه فرهنگی کشور باشد، تصریح کرد: این نشست دو روزه با هدف امکان‌سنجی و نیازسنجی مسائل فرهنگی کشور به میزبانی تبریز برگزار شد که خوشبختانه با نتایج مطلوبی همراه بوده است.

معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأکید بر تسهیل، اصلاح و تعمیق رویکردها در حوزه فرهنگ گفت: نیازمند نوعی اصلاح نگرش نسبت به حوزه فرهنگ و هنر هستیم، یکی از اهداف نشست دو روزه تخصصی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تمرکز به حل مسائل و نگاه به ظرفیت های فرهنگی بوده است.

وی با بیان این‌که به دنبال تهیه مقدمات لازم برای نشست‌های بعدی در جهت نهایی کردن رویکردها و تسهیل امور هستیم، گفت: سلسله نشست‌های تخصصی فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف ترسیم چشم‌انداز فرهنگی و اصلاح برخی نگرش‌های غلط نسبت به مسائل روز فرهنگی جامعه برگزار می شود.

بنابر این گزارش، در پایان این نشست دو روزه که با حضور مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سراسر کشور همراه بود، مسؤولان هر یک از کارگروه های تخصصی به ارایه گزارشی از بحث‌ها و مصوبات جلسات پرداختند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.