معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در خصوص پرونده های اسیدپاشی در اصفهان گفت:مردم به شایعات و آمار واهی و نادرست توجه نکنند و مطمئن باشد مسئولان امنیتی ، انتظامی و قضایی استان اصفهان با تشکیل ستاد ویژه و با اهتمام جدی پیگیر موضوع هستند.

کشف سرنخ های جدید و مهم در پرونده اسیدپاشی اصفهان

به گزارش پایگاه خبری پلیس حسین ذوالفقاری در ادامه اظهار داشت: از طرف وزیر کشور و رئیس شورای امنیت ملی برای نظارت بر حسن اجرا و پیگیری این پرونده‌ها به اصفهان آمدم .

وی با تاکید بر اینکه در یک ماه گذشته 4 مورد اسیدپاشی دراصفهان روی داده است افزود : آخرین این اسیدپاشی ها روز 23 مهر بود و تا کنون هیچ خبر موثق و مورد تایید دیگری در این زمینه گزارش نشده است.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با بیان اینکه در دو مورد از این چهار مورد ،  مواد اسیدی ضعیف بوده است  از کشف سرنخ های جدید و مهم در این پرونده ها خبر داد .

وی گفت : بر اساس نظریه های کارشناسی نیروهای امنیتی و انتظامی مشخص شده هیچ سازمان یا گروهی این حرکات را مدیریت نکرده و عامل اصلی می‌تواند تنها یک نفر باشد.

معاون وزیر کشور ، انگیزه سیاسی یا مذهبی بودن این اسیدپاشی ها را کاملا رد کرد و گفت : مردم اصفهان با صبر و تحمل اجازه دهند تا پرونده به سرانجام برسد تا در کمترین زمان ممکن عامل این اسید پاشی ها معرفی شود.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.