معاون وزیر راه و شهرسازی از آسفالت بیش از 3000 کیلومتر راه روستایی جدید از شهریور ماه 1392 تا 1393 خبر داد.

آسفالت بیش از 3000 کیلومتر راه روستایی جدید در دولت یازدهم

حسین میرشفیع در گفت‌وگو با ایسنا تصریح کرد: طی عمر یک ساله دولت یازدهم 3000 کیلومتر از راه‌های روستایی دارای بیش از 50 خانوار آسفالت شده‌اند. همچنین 1500 کیلومتر از راه‌های روستایی نیز روکش جدید دریافت کرده‌اند.

وی افزود: به این ترتیب طی 12 ماهه‌ای که دولت یازدهم آغاز به کار کرده مجموعا میزان راه‌های روستایی آسفالت شده کشور به 103 هزار کیلومتر رسیده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که طرح‌های آسفالت را‌ه‌های روستایی همچنان با تمام توان ادامه خواهند داشت، اظهار کرد: با توجه به مذاکرات و همکاری‌های خوبی که وزارت نفت با ما داشته در تلاشیم طرح‌های باقیمانده برای دسترسی روستاییان به راه‌های با کیفیت را با سرعت بیشتری دنبال کنیم.

میرشفیع درباره طرح‌های مهم در حال ساخت معاونت راه روستایی وزارت راه نیز تصریح کرد: در طرح شهرستان نیکشهر و منطقه زرآباد پیشرفت بسیار خوبی صورت گرفته و همچنین در منطقه لرستان و در استان کردستان منطقه دیواندره نیز طرح‌های آسفالت راه روستایی پیشرفت‌های خوبی داشته است.

وی درباره مصوبات هیات دولت درباره راه‌های روستایی در سفرهای استانی نیز اظهار کرد: دولت در این سفرها نگاه خوبی به راه‌های روستایی داشته و برای مثال چند طرح مناسب در سفر استانی دولت به هرمزگان به تصویب رسید که کار اجرایی روی آن ها ادامه دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: آسفالت راه روستایی منطقه احمدی یکی از این طرح‌هاست که امیدواریم با ثمر بخش شدن مراحل اجرای کار مردم این منطقه بتوانند از نعمت راه روستایی مناسب بهره‌مند شوند. همچنین دراین استان طرح آسفالت راه‌های روستایی بشاگرد نیز مورد توجه قرار گرفته که کار اجرایی بر روی آن ادامه دارد.

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.