۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۲
کد خبر: 242630

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مرند گفت: شخصي كه اقدام به سرقت كابل‌هاي برق در شهرستان مرند آذربايجان‌شرقي مي‌كرد دستگير و به 10 فقره سرقت اعتراف كرد.

دستگيري سارق كابل سيم برق در مرند

علی طاحونی امروز در گفت‌وگو با قدس آنلاین در مرند اظهار کرد: در پي شکايت شرکت برق مرند مبني بر سرقت‌هاي متعدد كابل و سيم مسي برق در سطح شهرستان و شكايت تعدادي از شهروندان در اين رابطه، موضوع به صورت ويژه توسط عوامل پليس آگاهي مورد پيگيري قرار گرفت.

سرهنگ طاحوني افزود: پس از اقدامات فني و اطلاعاتي گسترده و با جمع‌آوري اخبار و اطلاعات بدست آمده سارق سابقه‌دار به هويت معلوم اهل و ساکن مرند شناسايي و تحت مراقبت نامحسوس عوامل انتظامي قرار گرفت.

فرمانده انتظامي مرند در ادامه سخنان خود خاطرنشان كرد: سارق در عملياتي غافلگيرانه در يكي از محله‌هاي شهر دستگير و به 10 فقره انواع سرقت از جمله سرقت سيم برق و اماکن خصوصي و ساختمان‌هاي نيمه‌کاره اعتراف کرد.

اين مقام انتظامي اضافه كرد: متهم پس از انجام تحقيقات و بازسازي صحنه‌هاي سرقت با تشكيل پرونده به مراجع قضايي معرفي شد.

فرمانده انتظامي مرند در پايان ضمن قدرداني از همكاري شهروندان با پليس از آنان خواست تا در صورت مطلع شدن از فعاليت مجرمانه برخي افراد فرصت طلب موضوع را هر چه سريعتر از طريق تماس با مركز فوريت‌هاي پليس 110 اطلاع دهند و هرگونه انتقاد، پيشنهاد و تقدير از عملکرد پليس را به سامانه 197اطلاع دهند.

 

انتهای پیام

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.