رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با اعلام جزئیات جلسه بورسی ها با بانک ها برای اصلاح اساسنامه نمونه بانکها گفت: قرار است اساسنامه پس از اصلاحات به شورای پول و اعتبار برود.

جزئیات جلسه اساسنامه‌ای بانک‌ها و بورسی‌ها/ اصلاحیه به شورای پول واعتبار می رود

علی صالح آبادی در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر در مورد جلسه بورسی ها با بانکی های خصوصی سازی شده و بانک‌های خصوصی برای اصلاح اساسنامه نمونه بانک‌ها گفت: در این جلسه برخی از سهامداران بانک‌ها و مدیران آنها حضور داشتند و نکاتی را مطرح کردند.

سخنگوی سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان اینکه بانک‌ها اشکالاتی را به اساسنامه نمونه وارد کردند، افزود: جلسه با میزبانی سازمان بورس برگزار شد و بانک‌ها نکات و مسائل خود را در این زمینه مطرح کردند.

وی خاطرنشان کرد: قرار بر این شده بود که فعلا بانک‌های صادرات، تجارت و ملت مجامع خود را برگزار کنند و با همکاری وزارت اقتصاد و بانک مرکزی اصلاحات اساسنامه‌ای در شورای پول و اعتبار مطرح شود.

صالح آبادی عنوان کرد: در حال حاضر سازمان بورس ، بانک‌ها ، معاونت بانک و بیمه وزارت اقتصاد و بانک مرکزی در حال اصلاح اساسنامه نمونه هستند تا در نهایت به شورای پول و اعتبار برود تا در مجامع بعدی، بانک‌ها طبق اصلاحات، اساسنامه را تصویب کنند.

سخنگوی سازمان بورس و اوراق بهادار با اشاره به اینکه نکات متعددی در جلسه مطرح و قرار شد که حداقل اصلاحات بر روی اساسنامه انجام شود، تصریح کرد: آنچه در جلسه مطرح شد در مورد کلیات مشکلات بود.

صالح آبادی اضافه کرد: تمامی مشکلات مطرح شده در این جلسه توسط بانک‌های خصوصی سازی و خصوصی از یک جنس بود و فرقی بین مطالب عنوان شده بین بانک‌ها وجود نداشت.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.