رئیس‌جمهور روسیه آمریکا را کشوری خواند که مداخله همه‌جانبه آن در امور داخلی کشورهای دیگر بیش از آنکه نتایج مثبتی به همراه داشته باشد به تشدید درگیری و تنش‌ها منجر خواهد شد.

پوتین: آمریکا از نئونازی‌ها و اسلام‌گراهای افراطی حمایت می‌کند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از راشاتودی، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه آمریکا را کشوری خواند که مداخله همه‌جانبه آن در امور داخلی کشورهای دیگر بیش از آنکه نتایج مثبتی به همراه داشته باشد دارای عواقب منفی است و در نهایت به تشدید درگیری و تنش‌ها منجر خواهد شد.

رئیس‌جمهور روسیه گفت: ما شاهد آن هستیم که آمریکا از گروه‌های مشکوک از نئو نازی‌ها گرفته تا اسلام‌گراهای تندرو حمایت می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اعلام کرد که ده‌ها تن از اعضای رژیم بعث عراق درحال حاضر به گروه تروریستی داعش پیوسته‌اند.

پوتین در ادامه اعلام کرد که آمریکا اهمیتی به این مسئله نمی‌دهد که چه کشوری جایگزین اتحاد جماهیر شوروی سابق شده است. چین،
ایران یا روسیه برای آنها تفاوتی نمی‌کند. آنها به دنبال شکاف در دنیا و ایجاد دشمن هستند.

رئیس جمهور روسیه اضافه کرد: مسکو روابط خوبی با اروپا دارد اما اکنون  توجه ویژه‌ای به سمت آسیا دارد و به قدرتهایی همچون چین به عنوان شرکای جدید خود می‌نگریم.

پوتین گفت: تلاش‌های آمریکا برای اثبات خود به عنوان یک کشور بی‌نظیر باعث افزایش حس مقاومت در دیگر کشورها شده و نتیجه‌ای عکس خواهد داد.

به گفته رئیس‌جمهور روسیه تروریست‌ها نفت را به نصف قیمت فروخته و غرب با خرید آن و فروش دوباره‌اش بودجه مورد نیاز تروریسم را تامین می‌کند، تروریسمی که دیر یا زود دامن غرب را خواهد گرفت.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.