حسین پورحسین: مدیر آموزش و پرورش تبادکان از اعزام 360 نفر از دانش آموزان منطقه آموزش و پرورش تبادکان در اولین مرحله اعزام به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس خبر داد و افزود: ...

اعزام 360 دانش آموز از بزرگترین منطقه آموزش و پرورش کشور به اردوی راهیان نور

 360 دانش‌آموز بزرگترین منطقه آموزش و پرورش کشور طلایه داران راهیان نور هستند و منطقه تبادکان اعزام دانش آموزان تبادکانی را در مراحل بعد تدارک دیده است.

حیدر خوش نیت با اشاره به اینکه در اولین مرحله دانش‌آموزان در قالب 9 گروه سازماندهی شده و قدم بر سرزمین همکلاسان شهید و ایثارگر خود می‌گذارند، گفت: اردوهای راهیان نور فرصتی برای آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت و رشادت فراهم می‌سازد تا دانش‌آموزان در مناطق عملیاتی دفاع مقدس از نزدیک با آثاری بجامانده ایثارگران جبهه حق علیه باطل آشنا شده و دیده‌ها و شنیده های خود را به نسلهای بعد منتقل کنند.

مدیر آموزش و پرورش تبادکان با حضور در جمع بسیج خواهران دانش آموز در مدرسه حضرت خدیجه(س) بنیاد فرهنگی مصلی‌نژاد در تبادکان گفت: امام راحل فرموده‌اند، بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوت تعیین و حدیث عشق می‌دهد و این رهنمودی ارزشمند برای بسیج است که باید با رفتار و عمل بسیجی در پایگاه‌های بسیج دانش آموزی به بهترین شکل مورد توجه قرار گیرد.

وی خطاب به بسیجیان دختر دانش آموز گفت: همه ما وظیفه داریم که ارزشهای انقلاب را به دانش‌آموزان انتقال دهیم و حال چه بسیجی باشیم و چه نباشیم، باید بسیجی فکر کنیم، چرا که بسیج از مردم و برای مردم و در متن مردم است و بسیج مردم را طبقه بندی نمی‌کند و دلسوز مردم است و ما هم باید با این تفکر دلسوز نسل آینده باشیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.