۳ آبان ۱۳۹۳ - ۰۰:۵۶
کد خبر: 242721
اخبار ويژه

بستری شدن مجاهد نستوه آذربایجان

تسنیم: حجت الاسلام والمسلمین شیخ غلامرضا حسنی، مجاهد نستوه آذربایجان و امام جمعه سابق ارومیه در بیمارستان بستری شد. حجت الاسلام والمسلمین شیخ غلامرضا حسنی متولد سال ۱۳۰۶ بوده و چند وقتی است به علت کهولت سن از بیماری رنج می‌برد.

 

فرمانده خستگی‌ناپذیر

ایسنا: اخیراً دو عکس جدید از سردار قاسم سلیمانی در کنار مدافعان عراق در مبارزه با داعش منتشر شده است. این بار تصویر این فرمانده خستگی‌ناپذیر در کنار «جمال جعفر محمد البصری» ملقب به ابو مهدی المهندس یکی از فرماند‌هان ارشد عراقی مدافع حرم، منتشر شده است. همچنین، تصویر دیگر نشاندهنده حضور سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عراق و ملاقات با «شبل الزیدی» فرمانده گردانهای امام علی(ع)  است.

 

مظنون اصلی هنوز بازداشت نشده

مهر: سرهنگ حسین‌زاده جانشین فرمانده انتظامی اصفهان اعلام کرد: هنوز مظنون اصلی پرونده اسید پاشی در اصفهان دستگیر نشده است.

 

مقصر اصلی ترورها!

ایسنا: ابراهیم آقامحمدی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: دیپلماسی کشور باید با دولت پاکستان برخورد کرده و سفیرش را احضار کند. دولت پاکستان مقصر اصلی ترورهای اخیر شرق کشور است، چرا که این دولت تروریست را پرورش میدهد و برای این ادعای خود سند و دلیل داریم.

 

دیگر به آمریکا سفر نمی‌کنیم

قدس آنلاین: خبرها حاکی است که با توجه به شیوع بیماری ابولا در آمریکا که چهارمین مورد آن بتازگی مشاهده شده است، تورهای گردشگری از اعزام مسافر به این کشور خودداری می‌کنند. مدیران این تورها می‌گویند که به دلیل شیوع ابولا در کشورهای آمریکایی واروپایی، بسیاری از مسافران نیز در سراسر جهان از سفر به این کشورها منصرف شده اند.

 

توصیه به آمران به معروف

فرارو: حجت الاسلام سید مجتبی میردامادی امام جمعه موقت اصفهان خطاب به آمران به معروف و ناهیان از منکر گفت: بی شک شما باید با مهربانی تذکر دهید و در تذکرهای خود اخلاق را رعایت کنید، حفظ آبروی فرد هنگام تذکر باید مد نظر قرار گیرد، پس باید تا آنجا که می‌توانید، آهسته تذکر دهید. تذکر نباید علنی باشد و اخلاق دینی را رعایت کنید، اگر می‌بینیم هنگامی که این حوادث به وجود می‌آید، آمران به معروف و ناهیان منکر را نشان می‌دهند به خاطر این است که برخی از این افراد درست تذکر نمی دهند.

 

پرونده تخریب خانه‌تاریخی

ایرنا: خبرها حاکی است که با توجه به تخریب خانه «حسن حلی ساز» در بافت تاریخی شیراز، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیز بر اساس وظیفه قانونی خود پیگیری‌های حقوقی و قضایی را در خصوص تخریب این خانه ارزشمند تاریخی و برخورد با عاملان این حادثه در دستور کار قرار داده است.

 

ناپدید شدن 6 مقام کره شمالی!

روزنامه جونگ آنگ ایلبو، چاپ کره جنوبی، مدعی شد که 6تن از مقامهای دولت کره‌شمالی از جمله افسر فرماندهی نیروی هوایی این کشور، وزیر پست و تلگراف و یک مقام کلیدی در برنامه‌های ورزشی این کشور در یک سری حوادث مهم طی ماه‌های اخیر در این کشور دیده نشده‌اند.

 

ساخت ۵ هزار قبر برای بحران!

جهان: اکبر توکلی رئیس سازمان بهشت زهرا(س) گفت: مقبره‌هایی برای شرایط بحرانی در نظر گرفته شده است. این قبور که به صورت چهارطبقه ساخته شده، در قالب بلوکهای سیمانی ساخته شده است و در حال حاضر پنج هزار عدد از این قبور آماده شده است که در صورت وقوع بلایای طبیعی می‌توان به سرعت جنازه متوفیان را در این قبور به خاک سپرد تا از ماندن جنازه روی زمین و تبعات ناشی از آن جلوگیری شود که ضمن حفظ حرمت متوفیان، از شیوع بیماری‌های ناشی از آن جلوگیری می‌کند.

 

از بازگرداندن پول معذوریم!

گروه سیاسی: خبرها حاکی است که یکی از نمایندگی‌های خودرو در مشهد از بازگرداندن پول ثبت نامها به مشتریان ومتقاضیان این خودروها خودداری کرده است. شنیده ها حاکی است که شرکتهای ایران خودرو وتویوتا نیز از این نمایندگی به دلیل ضربه زدن به حیثیت آنها شکایت کرده اند. 

 

بانوان، آل سعود را به چالش می‌کشند

العالم: وزارت کشورعربستان به بانوان این کشور درباره «جنبش ۲۶ اکتبر» با هدف به چالش کشیدن ممنوعیت رانندگی زنان هشدار داد.

 

تعداد بیکاران کشور

فارس: محمدباقر نوبخت، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور، با بیان اینکه تابستان امسال ۴۰۰ هزار شغل جدید در کشور ایجاد شد، گفت: دو میلیون و ۲۰۰ هزار بیکار در کشور وجود دارد.

 

هشدار به اشرار شرق کشور

تسنیم: علی خلیل‌آبادی، معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه قدس جنوب‌شرق کشور گفت: آغاز مانور عملیاتی پرنده‌های نیروهای نظامی کشور در منطقه سیستان و بلوچستان هشداری برای اشرار و گروه‌های خود فروخته است.

 

احتمال حبس ۲۰ ساله

فارس: روزنامه یو اس ای تودی گزارش داده است که یک ایرانی که از سوی مقامهای آمریکایی به تلاش برای فروش تجهیزات بیمارستانی به ایران متهم شده، در صورت اثبات اتهام ممکن به حبس تا ۲۰ سال محکوم شود. محمد ناظم‌زاده متهم است که در سال ۲۰۱۱ قصد فروش یک سیم‌پیچ دستگاه ام‌آر‌آی را به بیمارستانی در ایران داشته است.

 

این آمارهای غیر قابل قبول

مهر: محمد سلیمانی نماینده مردم تهران در مجلس گفت: زمانی که بسیاری از خانواده‌ها از محل پس‌اندازهای قبلی خود مصرف می‌کنند و زمانی که درآمد بسیاری از خانواده‌ها کاهش یافته، چگونه می‌توان رشد اقتصادی را 8/4درصد بیان کردو اعلام کرد که رکود تمام شد.وی افزود: مردم، جامعه، کارشناسان و نخبگان هیچ‌کدام این آمارها و ادعاها را قبول ندارند.

 

نوجوان استرالیایی سخنگوی جدید داعش

واحدمرکزی خبر: یک نوجوان هفده ساله استرالیایی به نام عبد ا... الامیر، به عنوان سخنگوی تشکیلات تروریستی داعش انتخاب شده است و مسؤولان آمریکا و اروپا را به برافراشتن پرچم سیاه داعش بر فراز کاخهایشان تهدید کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • 313 IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    ساخت ۵ هزار قبر برای بحران! عجب خبر ويژه تاپي???????????ساخت ۵ هزار قبر برای بحران!خجالت نكشيدين؟؟؟؟؟؟مگه همه چي رو بايد گفت؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!! این آمارهای غیر قابل قبول-واقعاغیر قابل قبوله.غیر قابل قبوله.غیر قابل قبوله.غیر قابل قبوله.غیر قابل قبوله.غیر قابل قبوله.غیر قابل قبوله.غیر قابل قبوله.غیر قابل قبوله.غیر قابل قبوله.جاناسخن اززبان ما ميگويي.غیر قابل قبوله.اما كي بكيه.آمارمهمه.آمار(مهريه رو كي داده كي گرفته)