قدس آنلاین: رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: متأسفانه فشار مالیات بر مردم اصفهان آن‌ قدر زیاد بوده که برای ما دغدغه‌آور شده است.

اصفهانی ها فشار مالیاتی زیادی را تحمل می کنند

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، عباس مقتدایی افزود:  مجمع نمایندگان استان به دنبال این است که بهترین شرایط را برای فعالان اقتصادی در استان فراهم کند، ما نیز به عنوان نمایندگان استان هر کمکی که بتوانیم برای پیشبرد امور به فعالین اقتصادی می‌کنیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در مجلس شورای اسلامی ریز مطالبات 102 صنف استان را مورد بررسی قرار دادیم که بیشترین مشکلات در ارتباط با مالیات بود.

وی تأکید کرد: به دنبال این هستیم که گره‌ها را باز کنیم و به کمک جامعه صنعت و تولید برویم و امیدواریم این جلسات تداوم داشته باشد.

مقتدایی اعلام کرد: کمیته اقتصادی در مجمع نمایندگان استان تشکیل شده تا صحبت‌ها و نظرات فعالان اقتصادی را بشنود و آنها را انتقال دهد، متأسفانه فشار مالیات بر مردم اصفهان آن ‌قدر زیاد است که برای ما دغدغه‌آور شده است.

در ادامه این نشست ناصر موسوی‌لارگانی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: خوشبختانه تعامل خوبی بین مسئولان مالیاتی استان و فعالان اقتصادی استان برقرار است.

وی ادامه داد: امیدواریم نگاه‌ها به اصفهان هر چه زودتر تغییر کند، در حال حاضر اکثر واحدهای صنعتی استان با زیر 30 درصد ظرفیت کار می‌کنند که جای تأسف دارد.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت: مالیات مشکلات زیادی برای جامعه صنعت و تولید استان ایجاد کرده و امیدواریم وضعیت اصلاح شود در غیر این صورت بسیاری از سرمایه‌گذاران از استان اصفهان خواهند رفت.

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.