قدس آنلاین یزد - رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان یزد گفت : در شهرهای کوچک به لحاظ آشنایی افراد با یکدیگر ، ضروری است کارکنان بومی مجموعه قضایی نسبت به امور خود دقت بیشتری به خرج دهند.

ضرورت دقت نظر نیروهای بومی در شهر های کوچک

به گزارش قدس آنلاین از یزد، غلامعلی دهشیری در حاشیه بازدید رئیس کل دادگستری از حوزه های قضایی اشکذر  و  زارچ ، افزود :  کارکنان اداری و قضایی استان یزد از سلامت نفس بالایی برخوردارند و این موضوع جای هیچ شائبه ای را باز نگذاشته است.

وی اظهار داشت : خدمت به عدالت و تلاش در جهت احقاق حق و بسط عدل تلاشی است ستودنی و مأجور در درگاه الهی که کارکنان این مجموعه باید قدردان این فرصت باشند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد : کار برای کارکنان بومی در شهر های کوچک به لحاظ پاسخ گویی به توقعات و درخواست های آشنایان از سختی های بیشتری برخوردار است و چنانچه همواره معیار ، تبعیت از قانون باشد و حرکت در چارچوب موازین قانونی صورت گیرد هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد.

رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری تصریح کرد : هیچ دلیلی ندارد که یک موضوع مرتبط با حوزه کاری در ساعت غیر اداری و در جایی غیر از محیط کار پیگیری و دنبال شود.

دهشیری به رعایت حدود و حرمت ارباب رجوع در دستگاه تأکید کرد و ابراز داشت : توقع مردم از دستگاه قضایی بالاست و این موضوع وظیفه پرسنل این دستگاه را سنگین تر می کند.

وی توجه به شأن و شئون اداری و الزام به رعایت آن را خواستار شد و اظهار داشت : پرسنل دستگاه قضایی باید به گونه ای برخود نمایند که در شأن مجوعه قضایی است و حتی در ساعات غیر اداری نیز رعایت پاره ای از مسائل باید مورد توجه کارکنان قرار گیرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.