قدس آنلاین- تبریز: معاون رئیس جمهور گفت: هئیت دولت در جلسه هفته گذشته خود مصوب نمود هر سال بیش از 12 هزار میلیارد تومان وام ارزان برای ساخت مسکن در کلانشهر ها پرداخت نماید

12 هزار میلیارد تومان وام ارزان قیمت برای ساخت مسکن در کلانشهرها

به گزارش قدس آنلاین از تبریز از تبریز ، محمدباقر نوبخت در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی شهرداری تبریز اظهار کرد: تبریز شهری زیبا و با فرهنگ است و مردمان با عاطفه و ولایتمداری دارد.
سخنگوی دولت با اشاره به سفر سال گذشته خود به تبریز گفت: در سفر سال گذشته به تبریز و در شورای برنامه ریزی استان برای چگونگی توسعه و عمران شهر مباحث مهمی داشتیم که خوشبختانه برخی از آن بحث ها به نتیجه رسیده است.
وی با اعلام اینکه برای حضور در مراسم افتتاح چند پروژه مهم در تبریز برنامه سفر و عزیمت به تهران را تغییر دادیم تا در میان مردم شریف این منطقه حضور داشته باشیم گفت: اقداماتی که شهردار تبریز با حمایت شورای اسلامی شهر در مدت اخیر انجام دادند در ابعاد و اجزا ، متنوع و قابل توجه است.
وی با اشاره به تصویب پرداخت وام 50 میلیون تومانی به زوج‌های جوان برای ساخت مسکن، اظهار داشت: دولت بنا دارد هر سال 12 هزار میلیارد تومان وام برای ساخت مسکن در کلانشهرها پرداخت کند که می‌تواند اقدام مناسبی برای بازسازی بافت فرسوده این شهرها باشد.
نوبخت همچنین از پرداخت 4 هزار و 800 میلیارد تومان به بخش تولید و 5 هزار و 700 میلیارد تومان به بخش سلامت از محل هدفمندی یارانه‌ها خبر داد و گفت: در شش ماهه نخست سال جاری بیش از 12 هزار و 400 میلیارد تومان برای تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی از سوی دولت تامین شده است.
نوبخت با اشاره به اینکه دولت در راستای تکمیل و اتمام پروژه مسکن مهر خود را مکلف می داند گفت: هئیت دولت در جلسه هفته گذشته خود مصوب کرد هر سال بیش از 12 هزار میلیارد تومان وام ارزان برای ساخت مسکن در کلانشهر ها پرداخت کند که امیدواریم با همکاری شهرداری تبریز ساخت و ساز در مناطق حاشیه نشین و فرسوده این شهر نیز اتفاق بیفتد.
معاون رئیس جمهور با تاکید بر اینکه دولت بیش از 15 درصد از سود این وام ها به زوج های جوان و کم در آمد و افرادی که تحت پوشش هستند را پرداخت می کند گفت: پرداخت وام مسکن برای خرید مسکن نیست و تنها برای ساخت در مناطق بافت فرسوده اختصاص یافته است و امیدواریم با اختصاص این وام ها شاهد تحول در بافت فرسوده کلانشهر تبریز باشیم.
انتهای پیام/

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.