قدس آنلاین: مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: داوطلبان هلال احمر خراسان شمالی برای اثر بخشی و بالابردن میزان بهره‌وری در حوادث و بلایای طبیعی ساماندهی شده و بانک اطلاعاتی آن‌ها به زودی تهیه می‌شود.

بانک اطلاعاتی داوطلبان هلال احمر خراسان شمالی تهیه می‌شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد، حسن شکوری نسب در جلسه هماهنگی امور داوطلبان هلال احمر که با حضور حوزه معاونت داوطلبان و کارشناسان شعب استان برگزار شد، اظهار داشت: موانع بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داوطلبان در این جلسه بررسی و پس از آن راهکارهایی برای توسعه و پیشرفت و همچنین سازماندهی و ساماندهی امور داوطلبان ارائه شد.

وی تصریح کرد: همچنین دسته بندی تخصصی داوطلبان و توجه به کارایی آن‌ها در برنامه ریزی‌ها به منظور بهره گیری در حوادث احتمالی در اولویت خواهد بود که در نهایت برای اثر بخشی بهتر فعالیت حوزه داوطلبی جمعیت هلال احمر تصمیم بر تشکیل بانک اطلاعاتی تخصصی گرفته شد.

شکوری نسب دو اصل توجه و تبیین اهداف و وظایف حوزه سازمان داوطلبان هلال احمر را مورد اشاره قرار داد و گفت: آگاهی از اهداف و وظایف در این حوزه می‌تواند اثر بخشی فعالیت‌ها را در برخورد با حوادث احتمالی بالا برده و در نهایت منجر به تصمیم درست در زمان حادثه و امداد و نجات شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: با ساماندهی و سازماندهی داوطلبان و تشکیل بانک اطلاعات تخصصی آنان هلال احمر استان پتانسیل و نیروی بسیاری قوی در اختیار خواهد داشت که در بروز حوادث احتمالی می‌توان در کمترین زمان بهترین امداد رسانی و نجات بخشی را داشت.

شکوری نسب با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر استان 35 هزار عضو دارد افزود: این جمعیت همواره در مقابله با حوادث و بلایایی طبیعی در صف مقدم بوده و داوطلبان از سربازان با ارزش این سازمان به حساب می آید.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.