بهشهر – خبرنگار قدس آنلاین : مدیربنادر و دریانوردی منطقه ویژه اقتصادی امیر آباد از بهره برداری از فاز نخست ترمینال نفتی منطقه ویژه اقتصادی بندر امیر آباد با اعتبار 80 میلیارد ریالی خبر داد .

بهره برداری از نخستین ترمینال نفتی در بندر امیر آباد

علی خدمتگزار افزود : این پروژه با هدف تسریع در روند تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی ،کاهش ساعت معطلی کشتی ها و افزایش ایمنی و حفاظت از محیط زیست به بهره برداری رسید .

وی با اشاره به اینکه این پروژه شامل دو فاز می باشد از اتمام کار فاز نخست آن خبر داد و یادآور شد: فاز نخست شامل 6 سیلو با سقف ثابت و ظرفیت 2700 متر مکعب می باشد که در مجموع توان  ذخیره و نگهداری 16 هزار و 200 متر مکعب را دارد .

مدیربنادر و دریانوردی منطقه ویژه اقتصادی امیر آباد از توانایی ذخیره گازوئیل ، مازوت و روغن پایه در 6 مخزن فاز نخست پروژه خبر داد و گفت : نخستین محموله روغن پایه به میزان 1180 تن از کشور ترکمنستان در این مخازن بارگیری شد.

خدمتگزار با اشاره به آغاز ساخت فاز دوم این پروژه ، خاطر نشان کرد : فاز دوم شامل 3 مخزن سقف متحرک با ظرفیت 4هزار متر مکعب می باشد که با پیش بینی های صورت گرفته در مدت یک سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.