ساری – خبرنگار قدس آنلاین : مديرعامل شرکت شهرکهـاي صنعتی مازندران از شناسايي واحدهاي آلاينده در شهركها و نواحي صنعتي و معرفي به محيط زيست استان خبر داد .

واحدهای آلاينده در شهركهای صنعتی به محيط زيست معرفی می شوند

سيد مصطفي موسوي در جلسه شوراي معاونين و مديران با بیان اینکه واحدهايي كه محيط زيست را آلوده مي كنند بايد مورد شناسايي قرار گيرند، افزود : واحدهای متخلف پس از معرفي به محيط زيست باید اخطار براي آنان صادر شود و نهايتاً برخورد صورت پذيرد چرا كه استان مازندران با توجه به شرايط اقليمي آب ، هوا ، دريا و جنگل ، داراي محيط زيست حساسی مي باشد .

وی حضور مستمرمديران اجرايي شهركها و نواحي صنعتي و ناظرين در سرعت بخشيدن به انجام پروژه هاي عمراني را بسيار تأثيرگذار خواند و تاکید نمود : پروژه هاي عمراني براساس اولويت و تأمين اعتبارات مورد نظر در شهركها و نواحي صنعتي استان درحال اجرا مي باشد و بايد تلاش كنيم تا عملكرد سازماني ، در حد مطلوب انجام شود .

مديرعامل شهرکهـاي صنعتی مازندران اضافه نمود : اسنادمالكيت درشهركها و نواحي صنعتي از اولويت شركت است و بايد از همه ظرفيتها استفاده كنيم .

موسوی اظهار داشت : ايجاد كميته تخلفات در شركت شکل گرفته تا عوامل نازيبايي كه در شهركها و نواحي صنعتي وجود دارند ، بررسي و سريعاً نسبت به تخلفات آنان گزارش شود تا مطابق آيين نامه پيگيري گردد.

وی خاطرنشان كرد : كميته تخلفات در ساخت و سازهاي غير اصولي بايد حساس باشد و از انجام كار جلوگيري نموده و از اجراي تخلفات و امور خارج از ضوابط ، از ابتداي كار ممانعت بعمل آورد .

مديرعامل شهرکهـاي صنعتی مازندران با اشاره به اینکه مديران اجرايي شهركها و نواحي صنعتي بايد از تمام ظرفيتها براي رفع مشكلات و مسائل استفاده كنند ، تاكيد كرد : بايد وصول مطالبات انجام شود تا بتوان نسبت به هزينه هاي عمراني و جاري شركت پاسخگو بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.