قدس آنلاین: پارک 8 هکتاری «مهر ولایت» با حضور معاون رئیس جمهور در شهرک اندیشه تبریز افتتاح شد.

پارک 8 هکتاری در تبریز افتتاح شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از تبریز، گنجی، شهردار منطقه 7 تبریز، در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین از تبریز، با اعلام این خبر افزود: پارک «مهر ولایت» در شهرک اندیشه تبریز شامل امکانات ویژه ای از قبیل تلویزیون شهری، سینما روباز، پارکینگ، محل بازی کودکان، پد هلی کوپتر، جاده مخصوص پیاده روی و دوچرخه سواری سرویس بهداشتی و نمازخانه است.

وی در تشریح میزان هزینه های احداث پارک مهر ولایت گفت: مساحت کل پارک 8 هکتار به صورت 800 متر طول و 100 متر عرض می باشد که با هزینه کل 50 میلیارد ریال به اتمام رسیده است که از این میزان، هزینه فضای سبز و روشنایی پارک 10 میلیارد ریال، هزینه عمرانی 20 میلیارد ریال و هزینه تملک و خرید زمین 20 میلیارد ریال است.

گنجی خاطرنشان کرد: این پارک به طول 10 هزار متر جدول گذاری شده است که روشنایی آن نیز با ایجاد 3 برج نوری 30 متری و همچنین نصب بیش از 200 عدد پایه چراغ برق تامین شده است و همچنین با خرید مخزن آب و ایجاد سیستم پمپاژ، کار آبیاری و جریان سازی آب در داخل پارک انجام می شود.

شهردار منطقه 7 تبریز گفت: به دلیل عدم وجود فضای مناسب تفریحی برای مردم منطقه و مخصوصا اهالی شهرک اندیشه این پارک احداث شده است.

انتهای پیام/

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.