در تازه ترین گمانه زنی رسانه های گروهی و اخبار منتشر شده در فضای مجازی گفته می شود حبیب کاشانی در نظر دارد دوست قدیمی استیلی و دستیار سابق افشین قطبی در تیم فوتبال پرسپولیس را به عنوان سرمربی جدید تیم امید انتخاب کند.

رقابت شانه به شانه مرزبان و گل محمدی برای صندلی وینگادا

سپهر سینا : هیچ کسی نمی‌تواند منکر رفاقت مثال زدنی حبیب کاشانی و حمید استیلی در عالم فوتبال شود.هرچند مدیر تیم امید هرگونه هماهنگی و رایزنی با حمید استیلی درباره انتخاب جانشین نلو وینگادا برای هدایت تیم امید در مقطع کنونی را رد می کند اما پیداست که رد پای سرمربی تیم راه آهن در انتخاب کاشانی برای سرمربی جدید تیم امید وجود دارد.

در تازه ترین گمانه زنی رسانه های گروهی و اخبار منتشر شده در فضای مجازی گفته می شود حبیب کاشانی در نظر دارد دوست قدیمی استیلی و دستیار سابق افشین قطبی در تیم فوتبال پرسپولیس را به عنوان سرمربی جدید تیم امید انتخاب کند.

البته به جز دستیار ایرانی افشین قطبی و زلاتکو کرانچار یک گزینه پرسپولیسی دیگر هم برای مربیگری تیم امید وجود دارد که ممکن است در صورت موافقت نشدن با حضور علیرضا مرزبان در راس کادر فنی تیم المپیک ایران، یحیی گل محمدی روی نیمکت تیم امید بنشیند.

رسانه‌های خبری نزدیک به فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان قرار گرفتن نام این دو مربی در فهرست جانشینان وینگادا را تائید کردند اما این رسانه ها مدعی‌اند شانس رسیدن علیرضا مرزبان به نیمکت تیم المپیک بیشتر از گل محمدی است چون در مذاکرات کاشانی با زلاتکو کرانچار، سرمربی پیشین مونته نگرو در مشاوره اش به مدیر تیم امید اعلام کرده مرزبان می‌تواند در این تیم موفق باشد!

اما نامه نیوز هم در این رابطه نوشت:«سرمربی پدیده در محافل رسانه‌ای عنوان کرده که پیشنهادی از تیم امید ندارد اما این مربی به یکی از دوستان خبرنگارش گفته که حضورش در تیم امید جدی است و طی یکی دو روز آینده در این باره همه چیز مشخص خواهد شد.»

سایت مذکور در ادامه مطلب خود درباره احتمال معرفی مرزبان به عنوان سرمربی تیم امید آورده است:« هر چند که مرزبان گفته با سیستمی که در حال فعالیت است نمی تواند کار کند و اگر بنا باشد به تیم امید برود باید خیلی چیزها تغییر کند با این حال باید تا یکی دو روز آینده منتظر بود تا ببینیم بالاخره مرزبان از مشهد به تهران می آید یا نه.»

اما مانع بزرگی برای انتخاب مرزبان به عنوان سرمربی تیم امید وجود دارد! برابر قانون برای انتخاب سرمربی جدید باید دو مرجع نظر بدهند نخست اینکه کمیته فنی موافقت خود را با انتصاب سرمربی جدید اعلام کند سپس هیات رئیسه با حضور گزینه مورد نظر موافق باشد به همین دلیل ممکن است در روند انتخاب مرزبان مشکلاتی برای حبیب کاشانی به وجود آید.

اما اگر کاشانی در انتخاب گزینه نخست خود با مشکل مواجه شود شانس دومین گزینه افزایش خواهد یافت و آنگاه یک پرسپولیسی هدایت تیم امید را در دست خواهد گرفت.برابر اخبار منتشر شده یحیی گل محمدی هم به همان اندازه مرزبان برای رسیدن به نیمکت تیم ملی شانس دارد از این رو بعید نیست او به عنوان جانشین وینگادا انتخاب شود. برابر اعلام مدیر تیم امید روز یکشنبه سرنوشت کادر فنی تیم امید مشخص خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.