قدس آنلاین-شهرکرد: مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی چهارمحال و بختیاری از برطرف شدن مشكل كم آبي 4 شهرك صنعتی چهارمحال و بختياری خبر داد.

مشكل كم آبی 4 شهرك صنعتی چهارمحال و بختياری برطرف می شود

رضا گنجی، گفت : در جريان سفر مديرعامل سازمان صنايع كوچك و شهركهای صنعتی ايران و در ديدار با استاندار استان، با توجه به پيگيری های مداوم شركت شهركهای صنعتی و سازمان صنعت،معدن و تجارت استان مقرر شد موضوع كم آبی شهركهای صنعتی سامان(1) ، سامان (2) ، شهركرد (1) و شهركرد (2) در آينده ای نزديك  مرتفع شود.

وی، تصریح کرد : به همین منظور 40 میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شده و انشاءا... تا خرداد سال آینده به بهره‌برداری می رسد.

گنجی، افزود : بر اساس توافق انجام شده ، شركت آب منطقه ای استان متعهد شد كه عمليات اجرايی را با استفاده از اعتبارات طرح انتقال آب بن به بروجن و نيز با مساعدت مالي و فني شركت شهركهای صنعتی استان آغاز و در حداقل زمان ، نسبت به شروع خط انتقال از سمت شهرك صنعتی شهركرد به محل تامين آب اقدام كند.

این مسئول همچنین، اظهار داشت : در این نشست با توجه به معضل ورودی شهرک صنعتی شهرکرد ، تدابیر و راهکارهای لازم برای رفع مشکل اندیشیده شد.

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، در حال حاضر  20 شهرك و ناحيه ي صنعتي  در چهارمحال و بختیاری برای واگذاری زمین به متقاضیان سرمایه گذاری وجود دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.