قدس آنلاین-شهرکرد:با اجرای طرح هم کدسازی تلفن ثابت، هزینه مکالمات برخلاف گذشته که براساس پالس محاسبه می شد براساس دقیقه محاسبه شده و کاهش قابل ملاحظه ای نسبت به گذشته خواهد داشت

اجرای طرح هم کد سازی تلفن های ثابت از هفتم آبان ماه در استان چهار محال و بختیاری

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، مدیر عامل شرکت مخابرات استان چهارمحال وبختیاری در گفتگوی اختصاصی با خبر نگار ما از طرح هم کدسازی تلفن های ثابت استان چهار محال و بختیاری از هفتم آبان ماه  جاری خبر داد.

رهام حسینی افزود:  با اجرای طرح هم کدسازی تلفن ثابت، هزینه مکالمات برخلاف گذشته که براساس پالس محاسبه می شد براساس دقیقه محاسبه شده و کاهش قابل ملاحظه ای نسبت به گذشته خواهد داشت.

حسینی تصریح کرد: در این طرح در صورت ارتباط تلفن ثابت با اپراتور همراه اول، ایرانسل و تالیا بدون در نظر گرفتن فاصله جغرافیایی هزینه هر دقیقه مکالمه 625 ریال و در ارتباط با تلفن ثابت دقیقه ای 30 ریال محاسبه می شود.

وی در خصوص میزان هزینه مکالمه با خارج از کشور نیز، افزود:طرح هم کد سازی تلفن های ثابت برای ارتباطات درون کشوری اجرایی شده و تعیین هزینه مکالمات بین المللی، خارج از حیطه وظایف شرکت مخابرات ایران است.

این مقام مسئول حذف کد بین شهری در محدوده استان و همه تماس های استانی و سهولت در برقراری تماس تلفنی در سراسر استان بدون شماری گیری پیش شماره را از دیگر مزایای اجرای این طرح عنوان کرد .

حسینی خاطر نشان ساخت، در این طرح، پیش شماره های 0381 و 0382 حذف شده و پیش شماره 038 جایگزین آن می شود.

مدیر عامل شرکت مخابرات استان چهارمحال وبختیاری تاکید کرد: در اجرای این طرح در شهرهای شهرکرد، شهرک، اشکفتک ،فرخشهر، هفشجان، طاقانک، بروجن، فرادنبه، گندمان، بلداجی، شلمزار، گهرو، سامان و بن رقم 3به شماره تلفن های شهرهای یاد شده افزوده و تلفن های این مناطق هشت رقمی می شود.

حسینی ادامه داد: در شهر لردگان نیز، سه رقم نخست پیش شماره تلفن های ثابت حذف شده و چهار رقم 3444 به این شماره ها افزوده می شود.

مدیر عامل شرکت مخابرات چهارمحال وبختیاری افزود: در طرح هم کدسازی تلفن های ثابت استان، در شهر اردل، سه رقم پیش شماره تلفن های ثابت منطقه حذف شده و چهار رقم 3434 به آن افزوده می شود.

وی بیان داشت:این طرح همچنین درشهر فارسان با حذف سه رقم نخست شماره تلفن ثابت وافزوده شدن 3322 و چلگرد با حذف رقم نخست شماره تلفن ثابت و افزوده شدن دو رقم 33 اجرا می شود.


مدیرعامل شرکت مخابرات چهارمحال و بختیاری با بیان وجود 190 کد برای تلفن های ثابت در استان اظهار داشت:با اجرای طرح هم کدسازی190 کد به یک کد تبدیل شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.