۳ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۲
کد خبر: 242942
اخبار ويژه

وکیل ۳۲ میلیاردی کیست؟

فارس: نادر قاضی‌پور نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: وکیل ۳۲ میلیاردی برای وزارت نیرو کار می‌کرده است. وزارت نیرو برای آنکه شرکتهای زیرمجموعه خود را به خصوصی‌سازی ندهد به یک وکیل 32 میلیارد داد تا اجازه ندهد این شرکتها خصوصی شوند. وی زمان بازداشت این وکیل را هفته گذشته اعلام کرد و این سوال را مطرح کرد که آقای چیت‌چیان! این 32 میلیارد را به چه کسی و برای چه داده بودید؟

 

حربه‌ دشمنان علیه نیروهای انقلابی

نسیم: حجت الاسلام علی سعیدی، نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به طرح اتهامها علیه نیروهای انقلابی در مسأله اسیدپاشی گفت: این عاملان تشویش کننده، یک بغض و کینه‌ای از نیروهای انقلابی، اصولگرا و بسیجی دارند که از این حربه‌ها حداکثر سوء استفاده را می‌کنند.

 

شکایت دانشجویان بورسیه

جهان: به دنبال اعلام نتیجه بررسی وزارت علوم درباره وضعیت دانشجویان بورسیه که بر اساس آن از ۳۷۷۲ دانشجو تنها از ادامه تحصیل ۳۶ نفر جلوگیری خواهد شد، کمیته هماهنگی دانشجویان بورسیه از طرح شکایت قضایی علیه آقایان فرجی دانا، صدیقی(رئیس سازمان دانشجویان) و نیز برخی روزنامه‌ها به دلیل اتهام به خود خبر داد.

 

زمان سفر آمریکایی‌ها به ایران

ایسنا: جیم فریدلَندر، مدیر یک شرکت گردشگری آمریکایی که همراه قطار «عقاب طلایی دانوب» به ایران آمده تا چگونگی سفر ریلی به این کشور را برای گردشگران آمریکایی ارزیابی کند، گفت: قرار است این قطار در سال 2016 میلادی با گردشگران آمریکایی پُر شود.

 

خشونت ممنوع است

ایرنا: آیت ا... ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید در پاسخ به پرسش جمعی از مسؤولان سایت مدرسه الامام علی بن ابی‌طالب(ع) حوزه علمیه قم، گفت: توده های مردم حق ندارند به هیچ وجه در اجرای امربه معروف ونهی ازمنکر به خشونت متوسل شوند و هرگونه خشونت و تندروی در این راه شرعا ممنوع است.

 

تونلی میان دو سفارت‌ در تهران

مشرق: ادو اولفکات خبرنگار روزنامه آلمانی فرانکفورتر آلگماینه در زمان جنگ ایران با انتشار اسنادی گفت: در خیابان فردوسی تهران، فکر می‌کنم پلاک 345، سفارت آلمان قرار دارد. ساختمان کناری این سفارت، سفارت ترکیه است. وقتی برای کارهای امنیتی به سفارت آلمان مراجعه می‌کنید، بعد از چندبار مراجعه، به شما می‌گویند دیگر از ورودی سفارت آلمان وارد نشوید، بلکه از سفارت ترکیه وارد شوید. وقتی وارد سفارت ترکیه می‌شوید، یک تونل زیرزمینی را به شما نشان می‌دهند که این سفارت را به سفارت آلمان وصل می‌کند. این تونل را فکر می‌کنم در زمان شاه ساختند، من خودم هم از این تونل عبور کرده‌ام.

 

سفر ظریف به اسپانیا لغو شد

ایرنا: یک مقام مسؤول در وزارت خارجه با اعلام تعویق سفر محمد جواد ظریف، وزیر خارجه به اسپانیا گفت: این سفر در زمان دیگری انجام خواهد شد.  وی افزود: دکتر ظریف قرار بود در اواسط هفته جاری به مادرید سفر کند که به دلیل فشردگی و تغییر برنامه‌های کاری، این سفر به تعویق افتاد.

 

استاندارتهران: تجمعی نداشتیم

ایرنا: سیدحسین هاشمی استاندار تهران با بیان اینکه دیروز در اعتراض به اسیدپاشی های اخیر، تجمع خاصی نشده است، گفت: هر تجمعی در تهران نیازمند مجوز است و تنها تشکل های قانونمند می توانند پروانه تجمع دریافت کنند. وی افزود: دیروز تعداد محدودی از افراد نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند که متفرق شدند.

 

تاثیرداعش بر برند91ساله یک شرکت

ابنا: شرکت مشهور شکلات سازی بلژیکی پس از آنکه ۹۱ سال با نام ISIS به فعالیت پرداخته است به دلیل یکسانی با نام لاتین گروه تروریستی داعش تغییر نام داد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.