قدس آنلاین- تبریز: معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی، با ارزشمند خواندن اقدامات شهرداری تبریز در حوزه بحران، بر لزوم تقویت زیرساخت های ایمنی و حفظ آمادگی بیشتر تاکید کرد.

برآیند تعامل شهرداری و استانداری، در خدمت توسعه شهر و استان خواهد بود

به گزارش قدس‌ آنلاین از تبریز، محمدصادق پورمهدی در دومین جلسه شورای هماهنگی و برنامه ریزی مدیریت بحران شهر تبریز، با بیان این مطلب اظهار داشت: متاسفانه در حوزه مدیریت بحران، در گذشته، یا اقدامی صورت نگرفته و یا اگر هم کاری شده، به صورت جزیره ای بوده است؛ این در صورتی است که اقدامات چند ماه اخیر شهرداری، موثر و سازنده بوده است.

وی اضافه کرد: قدردان اقدامات گذشته هستیم اما مردم باید بدانند در گذشته چه کارهایی می توانست انجام می شد که انجام نشده است.

پورمهدی با اشاره به تعامل تنگاتنگ استانداری آذربایجان شرقی و شهرداری تبریز گفت: این هماهنگی و همدلی کم نظیر، فرصت ارزنده ای است که برآیند  آن در خدمت توسعه شهر تبریز و استان آذربایجان شرقی خواهد بود.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به جزئیات اقدامات صورت گرفته توسط سازمان مدیریت بحران شهرداری تبریز گفت: ممکن است هر یک از دستگاه های اجرایی، به تنهایی اقدامات موفقی داشته باشند؛ اما آنچه مهم است، برطرف کردن نقاط ضعف در جریان اقدامات گروهی مدیریت بحران است. 

پورمهدی اضافه کرد: تمرکز حوزه مدیریت بحران استانداری و شهرداری، باعث تقویت عملکرد تخصصی هر یک از دستگاه های اجرایی خواهد شد.

وی تاکید کرد: تجهیزات حوزه بحران، باید با داشتن پیوستگی لازم با یکدیگر، خریداری شوند و پس از تامین نیز باید  به صورت دوره ای و زمانبندی، مورد بازدید قرار گیرند.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: عموم فرهنگسازی‌ها و اطلاع‌رسانی ها در حوزه مدیریت بحران باید به گونه‌ای باشد که شهروندان، از کارکرد دوم پارک‌های شهر به عنوان مرکز اسکان موقت در مواقع بحران، آگاه باشند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.