آمل – خبرنگار قدس : رئیس جمعیت هلال احمرآمل با اعلام اینکه دو کوهنورد گمشده در کوه‌های الیسمتان پیدا شدند، گفت: جسد کوهنورد گمشده در ارتفاعات دماوند در منطقه لاریجان قابل دسترسی نیست.

مرگ یک کوهنورد و پیداشدن 2 نفر دیگر

سعدی محمدی با اعلام اینکه نیروهای امدادی هلال‌احمر موفق به یافتن دو کوهنورد گمشده در منطقه الیمستان شدند، افزود: تیم‌های امدادی این دو نفر را که از مسیر اصلی منحرف شده شدند با کمک تیم‌های جست ‌وجو یافتند.

وی با اشاره به اینکه کار یافتن کوهنورد دیگر گمشده در ارتفاعات دماوند نیز آسان نیست، یاداور شد: احتمالا این فرد در مسیر دچار لغزش شده و به دره‌ای سقوط کرده است.

رئیس جمعیت هلال احمرآمل با اعلام اینکه این فرد به تنهایی اقدام به کوهنوردی می‌کرده است، اضافه نمود: گروه‌های دیگر کوهنوردی در حال بازگشت به این فرد اعلام می‌کنند که به تنهایی بالاتر نرود اما وی می‌گوید می‌روم و بازمی‌گردم اما خبری از بازگشت وی نمی‌شود.

محمدی با بیان اینکه اگر این فرد با گروهی یا افراد دیگری کوهنوردی می‌کرد، احتمال یافتن وی بود، گفت: این فرد در یکی از سردترین مناطق کوه دماوند دچار حادثه شده و با وجود حضور نیروهای امداد هوایی هلال احمر امکان دسترسی به جسد وی نیست.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.