قدس آنلاین،الف.زمینی؛ هشدار درباره طرحی که کاهش فرزندآوری را در کشورهای اسلامی دنبال می کند و ادامه اظهارنظرها در خصوص اسیدپاشی ها از جمله مهمترین خبرهای امروز روزنامه ها بودند.

از "پروژه یونیکس" و "نامردی سیاسی" تا "سوشاد"

پروژه یونیکس

روزنامه "قدس" در تیتر یک خود از "پروژه یونیکس" می نویسد: "هشدار درباره طرحی که کاهش فرزندآوری را در کشورهای اسلامی دنبال می کند.

دیروز سردار غلامرضا جلالی -رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور- گفت:‌ "پروژه یونیکس که دارای تأثیر درازمدت بر مواد غذایی برای کم شدن زاد و ولد در کشورهای مسلمان است، در حال اجراست."

***

تحقیر ائتلاف ضدداعش توسط سردار سلیمانی

روزنامه "کیهان" از آزادسازی شهر استراتژیک «جرف الصخر» عراق نوشت. در تیتر یک این روزنامه می خوانیم: "سردار سلیمانی با عملیات عاشورا ائتلاف ضدداعش را تحقیر کرد"

ابوبکر البغدادی سرکرده داعش، دستور عقب نشینی تروریست ها از کوبانی و لبنان را صادر کرد. در همین خصوص در تیتر یک روزنامه "اطلاعات" می خوانیم: "شکست سنگین داعش در عراق و لبنان"

در تیتر یک روزنامه "ابرار" نیز می خوانیم: "هلاکت 300داعشی در مسیر آزادسازی بیجی"

***

نامردی سیاسی

روزنامه "وطن امروز" در تیتر یک خود نوشت: "نامردی سیاسی"؛ اشاره این روزنامه به این گفته علی لاریجانی است: "سیاسی کردن جنایات اسیدپاشی، نامردی سیاسی است."

در تیتر یک روزنامه "جوان" می خوانیم: "آیت الله آملی لاریجانی؟: نسبت اسیدپاشی با امر به معروف جفایی عظیم است"

"نسل فردا" در تیتر یک خود نوشت: "سرنخ هایی تازه از اسیدپاش اصفهان"؛ این روزنام همچنین نوشت: "تصاویر منتشر شده از متهم ساختگی است"

"هفت صبح" در تیتر یک خود نوشت: "مامور ویژه برای پرونده اسیدپاشی"؛ به گفته این روزنامه بازجویی از مظنون اصلی ماجرای اسیدپاشی در اصفهان ادامه دارد.

گفتنی است محسنی اژه ای برای نظارت بر روند پرونده اسیدپاشی راهی اصفهان شد.

در تیتر یک روزنامه های همبستگی،آرمان،اسرار، ایران و اعتماد می خوانیم: "تا دستگیری عاملان اسیدپاشی لحظه ای آرام نخواهیم ماند"

روزنامه "شهروند" هم از قول رئیس جمهور در جلسه هیات وزیران، در تیتر یک خود نوشت: "واقعیت جنایت اسیدپاشی را به مردم گزارش می دهیم"

این روزنامه همچنین خبر از دستگیری عامل تهدید به اسیدپاشی در پایتخت را داده است.

روزنامه شرق نیز در تیتر یک خود نوشت: "3 قوه علیه اسیدپاشی"؛ در این روزنامه از قول دادستان کل کشور می خوانیم: "شناسایی تعدادی مظنون اسیدپاشی"

***

سوشاد

پرسپولیس با پیروزی مقابل راه آهن راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شد. پیروزی ای که درسایه درخشش سوشا مکانی به دست آمد. شماره یک پرسپولیس پس از تساوی 1-1 در 120 دقیقه 2پنالتی گرفت و یک پنالتی گل کرد و پرسپولیس را به گل گهرسیرجان رساند.

به همین دلیل سوشا مکانی عکس یک بیشتر روزنامه های ورزشی بود.

دو روزنامه ورزشی "گل" و "ایران ورزشی" در تیتری مشابه نوشتند: "سوشاد!"

روزنامه "ابرار ورزشی" هم در تیتر یک خود نوشت: "صعود پرسپولیس با استیلی"

روزنامه "پیروزی" نیز با بیان اینکه "بهترین نتیجه پرسپولیس در ضیافت پنالتی ها در تاریخ جام حذفی" در تیتر یک خود نوشت: "«سوشا آقای گل» تاریخ ساز شد"

"خبر ورزشی" هم بای بیان اینکه "زنده باد پنالتی، زنده باد مکانی" تیتر زد: "سوشا دست پرسپولیس را گرفت"

این روزنامه در یکی از تیترهای فرعی خود از شوخی کفاشیان با رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا نوشته است. کفاشیان به او گفته است: "عکس باشورت ورزشی داری؟!"

***

آمریکا دارد تعداد 4 هزار سانتریفیوژ را می پذیرد

روزنامه اقتصادی "آسیا" از جمله روزنامه هایی است که همواره دیدی مثبتی به مذاکرات دارد. این روزنامه در تیتر یک امروز خود با بیان اینکه "یک گام بلند برای توافق نهایی با ایران"؛ نوشت: "آمریکا دارد تعداد 4 هزار سانتریفیوژ را می پذیرد"

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
    0 0
    تو رو خدا ببین کی حرف از مردی و نامردی میزنه ... دنیا رو میبینی؟
  • 3 IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
    0 0
    عجیبه به ذهن دو روزنامه ورزشی برسه هر دو از کلمه سوشاد در تیتر یک استفاده کنن عجیب نیست؟