قدس آنلاین،الف.زمینی؛ بی نتیجه ماندن نشست ضرغامی با فوتبالی ها در خصوص حق پخش؛ خبرها و تحلیل ها در خصوص جلسه رای اعتماد فردا برای وزیر پیشنهادی علوم؛ از جمله مهمترین خبرهای امروز روزنامه ها بودند.

از "بی نتیجه ماندن پادرمیانی فردوسی پور" تا "صبح بخیر موسیو!"

بی نتیجه ماندن پادرمیانی فردوسی پور

روزنامه "قدس" در تیتر یک خود با اعلام خبر بی نتیجه ماندن نشست ضرغامی با فوتبالی ها؛ نوشت: "توپ «پخش تلویزیونی» در زمین هیات دولت"

روزنامه "جام جم" نیز با انتشار عکسی خندان از ضرغانی و کفاشیان نوشت: "در جلسه صمیمی و کارشناسی با مدیران فوتبال کشور مطرح شد: پیشنهاد ضرغامی برای حل مشکل فوتبال"

البته هر چند روزنامه جام جم از پیشنهاد ضرغامی و حل شدن مشکل فوتبال می گوید؛ اما روزنامه "ایران" در تیتر یک خود نوشت: "ضرغامی و کفاشیان از تصمیم خود کوتاه نیامدند؛ گره اختلافات تلویزیون و فوتبالی ها باز نشد"

روزنامه "هفت صبح" در تیتری جالب نوشت: "دوئل مدیران انتحاری"؛ تیتر این روزنامه به این نکته اشاره دارد که ضرغامی و کفاشیان در انتهای دوره های ریاست خود بر صدا و سیما و فدراسیون قوتبال هستند و گویا قصد عقب نشینی از مواضع خود را ندارند.

روزنامه های ورزشی نیز در این خصوص تیترهایی داشتند:

گل: "تحلیل مدیران باشگاه ها از دیدار با ضرغامی: ملاقات با محبت، اما بی نتیجه"

90: "جلسه بی نتیجه فوتبالی ها با ضرغامی: پرونده حق پخش به هیات دولت رفت"

ابرار ورزشی: "کار حق پخش به هیات دولت کشیده شد"

استقلال: "جلسه با ضرغامی بی نتیجه ماند، فوتبال همچنان بدون پخش"

پیروزی: "طرح موضوع حق پخش چهارشنبه در جلسه هیات دولت"

خبرورزشی: "پادرمیانی فردوسی پور هم بی نتیجه ماند"

***

بازتاب جهانی عملیات بزرگ عاشورا در آزادسازی جرف الصخر

روزنامه "کیهان" در تیتر یک خود از ادامه گزارش هایش از پیروزی تعیین کننده ارتش عراق می نویسد: "بازتاب جهانی عملیات بزرگ عاشورا در آزادسازی جرف الصخر"

روزنامه کیهان همچنین می نویسد: "سردار سلیمانی به شکرانه پیروزی عملیات بزرگ عاشورا، به پابوسی حضرت اباعبدالله علیه السلام رفت."

***

توافق جامع تا یک ماه آینده

در تیتر یک روزنامه "مردم سالاری" از قول روحانی در دیدار با سفر جدید بلژیک می خوانیم: "امکان دستیابی به توافق جامع نهایی در زمان باقیمانده"

روزنامه "جمهوری اسلامی" و "همبستگی" در تیتر یک هایی مشابه نوشتند: "رئیس جمهور: دستیابی به توافق جامع در یک ماه آینده امکان پذیر است"

البته "ابتکار" در این خصوص اینگونه تیتر زد: "توافق جامع تا یک ماه آینده"

"نسل فردا" هم در تیتر یک خود نوشت: "توافق هسته ای امکان پذیر است"

***

هفت میلیون فقیر، شش میلیون ثروتمند

روزنامه "عصرایرانیان" از آمار جدید دولت از وضعیت یارانه بگیران می نویسد. تاکنون 7 میلیون فقیر و 6 میلیون ثروتمند شناسایی شدند.

"امتیاز" هم در تیتر یک خود نوشت: "هفت میلیون فقیر، شش میلیون ثروتمند"

روزنامه "همشهری" در تیتر یک خود نوشت: "سهم تولید از یارانه ها؛ صفر"؛ گفتنی است بخش تولید در نیمه نخست سال همچنان از درآمد هدفمندی یارانه ها بی نصیب ماند.

***

صبح بخیر موسیو!

این جمله محمدرضا باهنر که: "هنوز کشف نکرده ایم که احمدی نژاد چه نوع اصولگرایی را قبول داشت" مورد توجه بسیاری از روزنامه ها قرار گرفته است. روزنامه "روژان" در این خصوص تیتر زد: "صبح بخیر موسیو!"

"آرمان امروز" نیز در این خصوص نوشت: "برائت با طعم کشف نکردن!"

***

مجلس در برابر آزمونی دیگر

در آستانه جلسه رای اعتماد برای وزیر پیشنهادی علوم؛ تیترهای مختلفی در این خصوص به چشم می خورد. گفتنی است روحانی فردا برای دفاع از وزیر پیشنهادی علوم به مجلس می رود.

روزنامه "وطن امروز" با بیان اینکه "شواهد نشان می دهد گزینه پیشنهادی وزارت علوم گزینه ای برای رای نیاوردن است" تیتر زده است: "آیا فریدون وزیر سایه است؟"

در مقابل نیز روزنامه "اعتماد" نیز از "سناریونویسی علیه وزیر پیشنهادی" می نویسد.

دیگر روزنامه ها نیز تیترهایی در این خصوص داشتند:

ایران: "استقبال مجلس و دانشگاه از نیلی"

ابتکار: "آتش سنگین دلواپسان علیه «نیلی»"

فرهیختگان: "چرا باید به نیلی رای سفید داد؟"

آفتاب یزد: "«نیلی» ادامه «دانا»ست"

اسرار: "مجلس در برابر آزمونی دیگر"

جوان: "فتنه همچنان خط قرمز خانه ملت است"

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.