۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۸
کد خبر: 243552

لوئيس سوارز، مهاجم تيم ملي اروگوئه، علي رغم فصل درخشاني که با ليورپول سپري کرد، در فهرست اوليه نامزدهاي توپ طلا قرار نگرفت.

فهرست اوليه توپ طلا؛ سوارز نيست

سوارز فصل گذشته 31 گل برای لیورپول به ثمر رساند و کمک کرد تا قرمزها در لیگ برتر به عنوان نایب قهرمانی برسند. او با این تعداد گل توانست کفش طلای فوتبال اروپا را به دست بیاورد.
اما فیفا تصمیم گرفت به دلیل حادثه ای که سوارز در جام جهانی رقم زد و جورجیو کیه لینی، مدافع تیم ملی ایتالیا را گاز گرفت، او را درفهرست 23 نفره توپ طلا قرار ندهد.
دیگر غایب مهم این فهرست، فرانک ریبری، ستاره بایرن مونیخ است که سال گذشته در رتبه سوم بهترین بازیکنان سال قرار گرفت. روبرت لواندوفسکی، آرتورو ویدال، میرالم پیانیچ و لوکا مودریچ هم در این فهرست جای ندارند. ناکامی فصل گذشته بارسا هم باعث شد تا بازیکنان مانند دنی آلوس، جرارد پیکه و سرخیو راموس هم در فهرست جایی نداشته باشند.
وین رونی، رابین فن پرسی، سرخیو آگوئرو، آرون رمزی و نمانیا ماتیچ هم ستاره های لیگ برتری هستند که در فهرست 23 نفره توپ طلا نامی از آنها دیده نمی شود.
سال گذشته کریس رونالدو، ستاره رئال مادرید توپ طلای بهترین بازیکن سال را از آن خود کرد و امسال هم شانس زیادی برای برنده شدن دارد.
فیلیپ لام، مانوئل نویر، تونی کروس و توماس مولر، ستاره های تیم ملی آلمان، هم که نقش زیادی در قهرمانی این تیم در جام جهانی ایفا کردند، امید به کسب این جایزه دارند.
لیونل مسی هم اگرچه در رقابت های باشگاهی درخشش سال های گذشته را نداشت اما نمایش های خوبش در جام جهانی، او را در بین کاندیدهای اصلی قرار می دهد.

فهرست 23 نفره: گرت بیل، کریس رونالدو، کریم بنزما، لیونل مسی، تیبو کورتوا، ادن هازارد، دیگو کاستا، آنخل دی ماریا، یحیی توره، ماریو گوتسه، زلاتان ابراهیموویچ، آندرس اینیستا، تونی کروس، فیلیپ لام، خاویر ماسکرانو، توماس مولر، مانوئل نویر، پل پوگبا، سرخیو راموس، آرین روبن، خامس رودریگز، باستین شواین اشتایگر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.