قدس آنلاین:مرام پهلوانی در کشتی باچوخه در خطه خراسان شمالی را در تله فیلم جاودانگی از شبکه شما ببینید.

جاودانگی از شبکه سراسری "شما" به روی آنتن می رود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد،  مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی در این باره گفت : تله فیلم " جاودانگی " کاری از سیمای شبکه استانی اترک امشب ساعت 23 از شبکه سراسری " شما " پخش می شود .

محسن زاهد احمدی با اشاره به اینکه تولید این تله فیلم در سال 91 همزمان با مسابقات کشتی و چوخه قهرمانی کشور در اسفراین آغاز شد افزود : تله فیلم جاودانگی ، به موضوع مرام پهلوانی در کشتی باچوخه در خطه خراسان شمالی می پردازد .

وی با یادآوری اینکه بازیگرانی مطرح و سرشناسی از جمله ابوالفضل پورعرب ، عنایت بخشی، جمشید صفری ، سعید هرانف ، مصطفی غلامی آبادانی ، سارا جنتی ، سارا نازپرور ، مخدره چوبدار در این تله فیلم حضور دارند افزود : این تله فیلم روایت دو پهلوان کشتی (رسول و جواد) با چوخه است که یکی از آنها (جواد) در حین تمرین (با رسول) به طور تصادفی کشته شده و رسول به قتل متهم می شود. حاج ولی معتمد محل در پی رضایت گرفتن از خانواده مقتول و بازگرداندن رسول به میدان برای شرکت در مسابقات کشتی با چوخه قهرمانی کشور که همه ساله چهاردهم فرودین ماه برگزار می شود است. در این حین برای آنها اتفاقاتی رقم می خورد که سرنوشت شان را تغییر می دهد.

گفتنی است ؛ تله فیلم "جاودانگی" به مدت 90 دقیقه با تهیه کنندگی محسن دانشور و کارگردانی محسن توکلی و به سفارش صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی ساخته ‌شده است.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.