قدس آنلاین:پرچم متبرک بارگاه اباعبدالله الحسین (ع) وارد صدا و سیمای خراسان‌شمالی شده و مورد استقبال باشکوه کارکنان دوستدار اهل بیت (ع) این مرکز قرار گرفت.

استقبال از پرچم متبرک بارگاه امام حسین (ع) در صدا و سیمای خراسان‌شمالی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ازبجنورد، در این مراسم که به مناسبت ایام عزاداری سیدالشهداء (ع) برگزار شد ، پرچم متبرک بارگاه ملکوتی ابا عبدالله الحسین (ع) که بوی عشق و درد کربلا بر تن داشت در میان کارکنان صدا و سیمای استان قرار گرفت و این مرکز را پر از بوی خوش کربلا کرد .

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای خراسان‌شمالی در حاشیه این مراسم گفت : درک عبرت‌های عاشورا و فلسفه قیام سالار شهیدان در جامعه امروزی مهم و حیاتی است و در این راستا نبایستی غفلت شود.

وی با یادآوری اینکه بصیرت عاشورایی مهم‌ترین درس عزاداری برای حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است افزود: بی‌تردید ایستادگی، شجاعت، ایثار و استقامت از درس‌های عاشوراست.

زاهد احمدی ابراز احساسات مردم و برگزاری آیین‌های باشکوه عزاداری را نشان‌دهنده ارادت و عشق به سیدالشهداء (ع) دانست و اضافه کرد: باید به تأسی از سالار شهیدان در احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر نیز در جامعه مشارکت داشته و بکوشیم.

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای استان خراسان‌شمالی در ادامه با اشاره به تدارک گسترده این مرکز برای پخش برنامه‌های مختلف به مناسبت ماه محرم گفت: به همین منظور برنامه تلویزیونی با عنوان محرم در سیما طی دهه محرم از شبکه اترک پخش خواهد شد.

وی افزود: علاوه بر این برنامه‌ای با عنوان مرثیه عشق از صدای خراسان‌شمالی در این ایام پخش می‌شود.

گفتنی است؛ جمع کثیری از مدیران و کارکنان صداو سیمای خراسان‌شمالی در آیین استقبال از پرچم متبرک امام حسین (ع) حضور داشتند.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.