۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۷
کد خبر: 243909

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: عاملان آدم ربایی در مشهد کمتر از نیم ساعت دستگیر و گروگان از چنگ آنها نجات یافت.

آدم ربایی نافرجام در مشهد
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرتیپ «بهمن امیری مقدم» افزود: در پی اعلام یک فقره آدم ربایی در محدوده میدان تلویزیون و جام عسل مشهد، تحقیقات پلیسی با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع آغاز شد. 


امیری مقدم افزود: بررسی های اولیه پلیسی حاکی از آن بود که سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری سمند، مرد 35 ساله ای را ربوده اند، به همین دلیل با توجه به مسیر فرار متهمان به سمت غرب مشهد، مشخصات ظاهری آدم ربایان و خودروی آنها به تمامی تیم های گشت و کنترل پلیس مشهد اعلام شد. 

وی گفت: با اجرای طرح مهار و در کمتر از نیم ساعت تیم های گشتی کلانتری الهیه، خودروی یادشده را در یکی از خیابان های منطقه الهیه شناسایی و در اقدامی ضربتی وسیله نقلیه را متوقف کردند. 

فرمانده انتظامی خراسان رضوی خاطر نشان کرد: در این عملیات سه متهم آدم ربا دستگیر و گروگان آنها در حالی که دست هایش با دستمال بسته شده بود از چنگ آنها نجات یافت. 

وی اظهار داشت: برابر بررسی های اولیه، اختلافات مالی علت و انگیزه آدم ربایی اعلام شده، اما برای روشن شدن ابعاد مبهمی از این پرونده، کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان تحقیقات خود را آغاز کرده اند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ا.ف IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
    1 1
    ایکاش قوه قضاییه برخورد قاطعی در آدم ربایی اعمال کنه تا هر کاری از مسیر خودش اجرا بشه. گیریم که فرد ربوده شده بدهکار مالی است اما دلیل نمی شود تا با بستن دست و پای وی و طی عملیات گانگستری و ایجاد رعب و وحشت در نقش ضابط قوه قضاییه راسا و خودسرانه وارد عمل شد. اینجوری که سنگ روی سنگ بند نمیشه