قدس آنلاین یزد - 12هزار و 200 متر مربع راه روستایی با اعتباری بالغ بر 3هزار و 600میلیون ریال در تفت به بهره برداری رسید.

12هزارمتر مربع راه روستایی در تفت به بهره برداری رسید

به گزارش قدس آنلاین ازیزد ،  فرماندار تفت با بیان این خبر اظهار داشت: خدمت به مردم عزیز وشریف مناطق روستایی فرصتی ارزشمند است که باید با ارائه بهترین خدمات و اقدامات در این مناطق قدردان آنها  باشیم.

محمود زارع راههای روستایی را شریانهای حیاتی برای توسعه مناطق روستایی عنوان کرد وافزود : یکی از زیربنایی ترین امور برای فراهم نمودن شرایط توسعه روستایی، توجه به راهها و مسیرهای روستایی است زیرا با تکمیل و توسعه این راهها زمینه ارتباط آسان تر و مناسب تر به مناطق روستایی فراهم آمده و این موضوع رونق و توسعه این مناطق را تسهیل می نماید.

وی با بیان این که تفت با بیش از 350 آبادی و روستای دارای سکنه ، بزرگ ترین شهرستان استان به لحاظ تعداد روستاهاست افزود : این موضوع بر اهمیت کار و فعالیت در بخش روستایی شهرستان می افزاید.

فرماندار تفت با تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدا... الحسین(ع) و یاران باوفایشان ابراز امیدواری کرد با بهره برداری از این پروژه ها، هیات های مذهبی و عزاداران حسینی بتوانند با آرامش خاطر بیشتری در این مناطق حضور یافته و به عزاداری بپردازند.


 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.