قدس آنلاین- آذرشهر: فرمانده انتظامي شهرستان آذرشهر از کشف محموله بزرگ قاچاق به ارزش 110 ميليون توماني در اين شهرستان خبر داد.

کشف محموله 110 ميليون توماني قاچاق در آذرشهر

به گزارش قدس آنلاین از آذرشهر، سيدلطيف حسيني صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ماموران آگاهي شهرستان برای تشديد اقدامات كنترلي و مقابله با هرگونه انواع قاچاق و با دريافت گزارشي مبني بر اينکه در کارخانه خوراک دام و طيور در يکي از روستاهاي نزديک کارخانه آهک، کالاي قاچاق از جمله سيگار و غيره دپو مي شود سريعا به محل عزيمت کرده و مشاهده مي کنند کارخانه متعلق به شخصي به هويت "س.س." اهل و ساکن آذرشهر است.

سرهنگ حسيني ادامه داد: با هماهنگي مقام قضايي کارخانه مورد تفتيش و بازرسي قرار گرفت و مقادير زيادي سيگار قاچاق دپو شده از جمله 850 هزار نخ سيگار خارجي و 7 هزار تنباکوي خارجي مقادير فابل توجه اي لوازم و تجهيزات گيرنده ماهواره کشف و به پليس آگاهي منتقل شد.

وي در ادامه گفت: اين محموله ارزشي معادل يک ميليارد و يکصد ميليون ريال دارد و به دليل اينکه صاحب کالاها در محل حضور نداشته لذا با همکاري نگهبان کارخانه تلاش براي دستگيري وي ادامه دارد.

فرمانده انتظامي شهرستان آذرشهر در پايان افزود: قاچاق کالا ضربات جبران ناپذيري بر پيکره اقتصاد جامعه وارد مي سازد به همين منظور برخورد قاطع با هرگونه قاچاق درسطح شهرستان انجام مي گيرد و مأموران با اين معضل اجتماعي برخورد جدي خواهند داشت.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.