نایب رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت که در صورت توافق فدراسیون فوتبال و صداوسیما، این فراکسیون حاضر است، در مورد موضوع حق پخش تلویزیونی بین این دو نهاد حکمیت کند.

اعلام آمادگی فراکسیون ورزش مجلس برای وساطت در مورد حق پخش تلویزیونی

محمدرضا تابش در گفت‌وگو با  (ایسنا) با بیان این‌که فوتبال به پدیده‌ای اجتماعی تبدیل شده است، افزود: مسئولان صداوسیما و همچنین مسئولان تربیت بدنی و فدراسیون فوتبال باید به این امر توجه داشته باشند که وقتی فوتبال به یک پدیده اجتماعی تبدیل می‌شود، طیف‌های گوناگون جامعه این ورزش را دنبال و آن را رصد می‌کنند.

وی با اشاره به عدم پخش برخی مسابقه‌های فوتبال از تلویزیون به خاطر اختلاف بین فدراسیون فوتبال و صداوسیما بر سر حق پخش تلویزیونی افزود: در جامعه‌ای کهمحدودیت‌ها، موانع و تنگناهایی وجود دارد، دلخوشی مردم این است که پای تلویزیون بنشینند و یک مسابقه فوتبال تماشا کنند و ما نباید این را از مردم دریغ کنیم.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حال حاضر صداوسیما حاضر است 70 میلیارد تومان بابت حق پخش تلویزیونی پرداخت کند، اما فدراسیون فوتبال خواستار پرداخت 90 میلیارد تومان است. اگر هر کدام از این دو طرف حقی هم دارند، باید به خاطر مردم از حق‌شان بگذرند.

تابش اضافه کرد: این‌که هر کدام از دو طرف بخواهند روی عقاید خود پافشاری و به نظرات مردم بی‌توجهی کنند، در شرایطی که جامعه از نظر اقتصادی و معیشتی تحت فشار است، آثار نامطلوب اجتماعی به جا خواهد گذاشت، بنابراین خوب است کسی در این میان ریش‌سفیدی کند و رقم بینابینی بین دو طرف توافق شود.

نایب رییس فراکسیون ورزش مجلس با بیان این‌که دریغ کردن تفریحات سالم از مردم هزاران میلیارد تومان خسارت به بار می‌آورد، تاکید کرد: اگر هر دو طرف مصالح را در نظر بگیرند به توافق نسبی دست پیدا می‌کنند.

وی در پایان گفت که در صورتی که فدراسیون فوتبال و صداوسیما حکمیت فراکسیون ورزش را قبول داشته باشند این فراکسیون حاضر است در این زمینه وساطت کند.

 

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.