حاشیه‌های پزشکی این هفته در برگیرنده معاینه و قول درمان چشم‌ کوچک‌ترین مرد دنیا توسط وزیربهداشت بود.همچنین، بیماران از عدم اجرای مفاد بیمه‌ها برای خدمات دندانپزشکی گلایه داشتند،درحالیکه که برای خدمات ارتودنسی باید ۵ سال در صف بود.

معاینه کوچک ترین مرد دنیا توسط وزیر بهداشت+عکس
به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، کوچک‌ترین مرد دنیا به وزارت بهداشت آمد و درخواست کمک‌های درمانی برای بیماری‌هایش داشت و این در حالی است که وی تحت پوشش هیچ نوع بیمه‌ای قرار ندارد. کوچکترین مرد دنیا که ۴۹ سال سن دارد و به خاطر شرایط فیزیکی‌اش کمتر پزشکی حاضر به کمک و درمان او می‌شود، توسط وزیر بهداشت مورد ویزیت‌ و معاینه قرار گرفت.

هر چند این مرد کوچک یکی از چشمانش را از دست داده است ولی هاشمی در برنامه حاشیه‌های پزشکی عنوان کرد: اگر زودتر‌ از این مراجعه نمی‌کرد، دید چشم دیگرش را از دست می‌داد.

کوچکترین مرد دنیا علاوه بر مشکل چشم از بیماری‌های دیگری چون، سنگ کلیه، مشکلات عدیده‌ دهان و دندان و پا درد شدید که راه رفتن را برایش مشکل ساز کرده، رنج می‌برد. وزیر بهداشت به کوچکترین‌مرد دنیا قول درمان و بهبود دید چشم دیگرش را داد.

هاشمی در زمان معاینه وی از تشکیل یک تیم درمانی متشکل از متخصصان مختلف برای درمان کوچکترین مرد دنیا خبر داد و گفت: معاون وزیر از اورولوژیست‌های به نام کشور است و کوچکترین مرد دنیا را از نظر کلیه‌ها مورد معاینه و درمان قرار می‌دهد، ضمن اینکه برای درمان سایر مشکلات جسمی‌اش به بهترین متخصصان ارجاع داده می‌شود.

کوچکترین مرد دنیا بابت ویزیتش توسط وزیر بهداشت بسیار تشکر کرد و گفت: برای نخستین‌بار است که یک مقام مسئول را از نزدیک می‌بینم و از اینکه توسط وزیر بهداشت معاینه شده‌ام بسیار خوشحال هستم.

وی همچنین به پُر هزینه بودن ثبت‌نامش در رکورد‌های گینس اشاره کرد و درخواست کمک در این زمینه را هم داشت. کوچکترین مرد جهان در نهایت یک توصیه بهداشتی مهم به مردم داشت و گفت: مردم و به خصوص بچه‌ها، شیر بخورید، قوی شوید، لذت ببرید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سلام IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۹
    0 0
    طفلی.چه دیر به فکرش افتادن