نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه با تلاش نیروهای امنیتی و اطلاعاتی برخی افراد مظنون در حادثه جنایت اسیدپاشی در اصفهان دستگیر شده اند و امیدواریم بزودی عامل اصلی این جنایت هم دستگیر ، محاکمه و مجازات شود .

برخی افراد مظنون در حادثه اسیدپاشی اصفهان دستگیر شده اند

 

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از واحد مرکزی خبر ، حجت الاسلام والمسلمین سالک در برنامه دیروز ، امروز ، فردا شبکه سه سیما افزود: خوشبختانه مردم اصفهان پرشورتر و با آرامش بیشتر مشغول عزاداری سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) هستند و همه عوامل و خدمتگزاران تلاش می کنند که امنیت و آسایش مردم بخوبی فراهم شود .

 

وی افزود: استان اصفهان همواره از امنیت خوبی برخوردار بوده است و به همین خاطر دشمنان تلاش می کنند این امنیت را برهم بزنند که موفق نخواهند شد .

 

 

سالک اضافه کرد: متاسفانه برخی جریان‌های رسانه ای باعث شده اند این جنایت در سطح ملی و بین المللی مطرح شود و رسانه های بیگانگان نیز بیش از حد سوء استفاده کردند، اما به هیچ دستاوردی نخواهند رسید و به اهداف شیطانی خود نمی توانند جامعه عمل بپوشانند .

 

 

وی افزود: امیدواریم با اقتدار نیروهای اطلاعاتی وامنیتی بزودی این عامل اسید پاشی محاکمه و مجازات شود اما دشمنان بدانند مردم مومن و حسینی اصفهان همچنان در خط نظام وانقلاب هستند و اجازه نخواهند داد دشمنان به اهداف شوم شیطانی خود برسند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.