۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۰
کد خبر: 244065
بردنفت تهران و سپاهان درهفته سيزدهم

به گزارش قدس آنلاين، در ادامه هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال تیم نفت تهران از ساعت 15 و 15 دقیقه در ورزشگاه تختی تهران و در حضور 330 تماشاگر( طبق اعلام بلندگوی ورزشگاه) به مصاف تیم پدیده رفت که مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود نفت به پایان رسید.

لئوناردو پادوانی در دقیقه 36 از روی نقطه پنالتی گل اول نفت را به ثمر رساند.

از نکات جالب توجه این بازی، حضور رضا عنایتی مهاجم تیم پدیده در پست دفاع آخر بود. عنایتی در نیمه دوم به جای اصلی خود بازگشت و دوباره در خط حمله قرار گرفت.

در دقیقه 70 میلاد غریبی ظاهرا به دلیل بستن گردنبندی به دستور داور از میدان خارج  و همین مساله باعث عصبانیت علیرضا مرزبان سرمربی تیم پدیده شد و این تیم یکی دو دقیقه 10 نفره بازی کرد.

بهادر نسیم‌اف مهاجم جدید و ازبکستانی پدیده در دقیقه 79 یک ضربه قیچی برگردان زد که این ضربه را  وحید شیخ ویسی به کرنر فرستاد.

در دقیقه 81 غلامرضا رضایی در موقعیت تک به تک با مجتبی روشنگر دروازه‌بان پدیده قرار گرفت که این فرصت را از دست داد.

رضا عدل داور مسابقه به علی قربانی از نفت کارت زرد نشان داد.

با این برد نفت 21 امتیازی شد و به طور موقت به رده چهارم جدول صعود کرد و پدیده هم 17 امتیازی ماند.

در یکی ديگر از دیدارهای هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران سپاهان و استقلال خوزستان از ساعت 15 و 30 دقیقه به مصاف یکدیگر رفتند.

این دیدار در نهایت با نتیجه 3 بر 2 به سود سپاهان به پایان رسید.

در نیمه اول کفه ترازو به سود استقلال خوزستان سنگینی می‌کرد اما در نهایت بازی با گل دقیقه 28 محمد اوسانی برای استقلال خوزستان و گل دقیقه 45+1 مهدی شریفی برای سپاهان به تساوی رسید.

در نیمه دوم استقلال خوزستان خیلی زود در دقیقه 51 به گل رسید. در دقیقه 65 وریا غفوری در حالی که قصد ارسال توپ را داشت این سانتر به طور مستقیم درون دروازه رفت تا بازی به تساوی برسد. در ادامه حملات سپاهان تداوم داشت تا اینکه مهدی شریفی در دقیقه 78 توانست گل سوم تیمش را وارد دروازه حریف کند.

قضاوت این بازی برعهده یدالله جهانبازی است. او به محمد اوسانی، مجید حیدری و روح‌الله سیف‌اللهی از استقلال خوزستان و علی احمدی از سپاهان کارت زرد نشان داد.

با این پیروزی سپاهان با این پیروزی 23 امتیازی شد و به طور موقت به رده سوم جدول رسید. استقلال خوزستان هم با همان 12 امتیاز در رده یازدهم باقی ماند.

روز گذشته نيز تيم فولاد خوزستان موفق شد ملوان را مغلوب كند و جايگاهش را درصدرجدول بهبود ببخشد.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.