تراكتورسازي دربي تبريز را برد و صدرنشين ماند

به گزارش قدس آنلاين، در ادامه پیگیری هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال تیم سایپا در ورزشگاه انقلاب به مصاف تیم راه‌آهن رفت و در نهایت بازی با نتیجه 2 بر یک به سود راه آهن به پایان رسید.

این دیدار در حالی در نیمه اول به پایان رسید که علی علیپور در دقیقه 3 تک گل راه آهن و محمد نزهتی در دقیقه 11 گل تساوی سایپا را به ثمر رسانده است.گل سایپا روی دفع اشتباه امیر عابدزاده به ثمر رسیده است.

محسن ایران نژاد روی کاوه رضایی خطایی انجام داد که در دقیقه 35 حامد شیری برای سایپا پشت ضربه پنالتی قرار گرفت که توپ را به بیرون زد.

قضاوت این مسابقه بر عهده حسین زرگر بود. وی به سیامک کوهنورد از راه آهن و محمد ستاری و علی علیزاده از سایپا کارت زرد نشان داد.

نیمه دوم این دیدار در حالی آغاز شد که رضا خالقی‌فر برای راه‌آهن در دقیقه 52 گل برتری را به ثمر رساند.

ابراهیم صادقی در دقیقه 88 پنالتی را برای سایپا نتوانست گل کند.

در دقایق 52 و 70 بهادر عبدی و میلاد محمدی از داور این دیدار کارت زرد دریافت کردند.

دیدار تیم های تراکتورسازی تبریز و گسترش فولاد نيز در دربی تبریز از ساعت 16 و 50 دقیقه آغاز شد که در پایان جدال دو تیم با حساب 3 بر یک به پایان رسید.

گل‌های تراکتورسازی را فرشاد احمدزاده دقیقه 7 و لوسیانو ادینهو در دقایق  14 و 88 (پنالتی) به ثمر رساندند و تک گل گسترش را جابر انصاری دقیقه 27 وارد دروازه تراکتور کرد.

محمد رضا اکبریان داور این مسابقه به نقی زاده از گسترش کارت زرد نشان داد.

*نفت و ذوب‌آهن امتیازات را تقسیم کردند

 در ادامه رقابت‌های هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در خانه میزبان ذوب‌آهن بود که جدال دو تیم با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در ابتدا اسماعیل فرهادی در دقیقه 27 ذوب‌آهن را پیش انداخت و در ادامه کار کارلوس دوس آنتوس در دقیقه 48 برای نفت گلزنی کرد تا جدال دو تیم با تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کند.

داور این دیدار رضا کرمانشاهی بود. وی به قاسم دهنوی و اسماعیل فرهادی از ذوب‌آهن و رضا درویشی و میلاد جعفری از نفت کارت زرد داد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.