معتمدی: قدس ویژه خراسان - نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در خصوص ارزیابی روند اجرای مصوبات سفر هیأت دولت در خراسان رضوی و مشهد از جمله حاشیه نشینی اظهار داشت: ...

دستاورد سفر دولت به خراسان رضوي فقط مصوبه بوده و از پول خبری نیست!

 یک ماه بیشتر از سفر هیأت دولت به استان نمی گذرد، بنابراین هنوز آثاراجرایی این مصوبات دیده نمی شود.

امیر حسین قاضی زاده در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: کارها تنها در حد ابلاغ مصوبات انجام شده است.

وی با بیان اینکه در حوزه حاشیه نشینی کار دقیقی نشده، اضافه کرد:حتی در مصوبات مربوط به حاشیه نشینی نیز آنچه دیده می‌شود پروژه نیست، البته اشاره هایی در گزارشها شده است.

وی ادامه داد: باید استانداری خراسان رضوی و شهرداری مشهد یک تا سه پروژه را در خصوص حاشیه نشینی تهیه و به تصویب معاونت راهبردی و برنامه ریزی رئیس جمهوری برسانند سپس بر اساس آن منابع و اعتبار مورد نیاز دیده شود؛ بنابراین نباید تصور شود که قبل از آن ردیف اعتباری در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه به نظر می رسد تازه مطالبه طرح در خصوص حاشیه نشینی مشهد انجام شده است،گفت: استاندار خراسان رضوی و شهردار مشهد بیشتر در جریان جزییات بحث ساماندهی حاشیه شهر به عنوان یکی از مصوبات سفر هیأت دولت هستند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در بخش دیگر یادآورشد:این نگرانی وجود دارد که وقت دستگاه‌های اجرایی به برگزاری جلسات صرف شود و از عمل خبری نباشد، بنابراین از دستگاه‌های اجرایی استان و مشهد این انتظار وجود دارد که اقدامهای عملی داشته باشند نه اینکه تنها وقت آنها به برگزاری جلسات معطوف شود.

قاضی زاده با بیان اینکه برگزاری جلسات وقت زیادی از دستگاه‌های اجرایی می گیرد،گفت: وقت و انرژی دستگاه‌های اجرایی در نشست ها و جلسات گفت و گو هدر می‌رود، اما اینکه چقدر تصمیمات و برنامه ها اجرایی می شود روشن نیست .

به گفته وی اگر این رفتار به یک عادت در دستگاه‌های اجرایی  تبدیل شود خیلی بد است.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.